serialnumber - mac ibook (g4)

tjenixen

Trådstartare
ar det nagon som vet var jag kan hitta serialnumret pa en ibook G4? det enda som ar nagorlunda likt ar ett som sitter pa baksidan av batteriet, men eftersom man kan byta ut batteriet bor ju inte det galla laptopen? hittade inget i mina papper heller och ladan gjorde jag mig av med for ar sedan.
 
Sv: serialnumber - mac ibook (g4)

jag hittade ett gammalt kvitto med numret pa. men sen visade det sig att laptopen var for gammal for att jag skulle kunna ha den under samma forsakring som mina andra elektroniska prylar. det ar ju synd for jag tror den ar pa vag att packa ihop, sa sa hade det varit grymt att kunna "fa" en ny ;)
 

Liknande trådar

Relationer En av killens pappas kompisar ringde killen och undrade lite. Tydligen är pappans telefon avstängd igen, så han går inte att nå. Går...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 817
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 803
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 652
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp