Sex är limmet i en relation

Status
Stängd för vidare inlägg.
(Jag vill inte vara otrevlig, men jag få en känsla av att du inte mår så bra)

På förekommen anledning så citerar jag den nålade tråden på Senior:

När du diskuterar:
1. för fram dina åsikter om ämnet, inte dina åsikter om åsiktsmotståndaren
2. tala inte om för åsiktsmotståndaren vad den tycker, om du ändå måste så skriv "jag uppfattar att du tycker så här, stämmer det"
3. även om åsiktsmotståndaren är en idiot så är det aldrig ok att skriva det i detta forum

Det är heller inte ok att uttrycka åsikter om andras mående om det inte efterfrågas.
Dessutom är min personliga åsikt att ditt påstående är gripet ur luften.
 
Jag vaknade med en limm klump i halsen i morse. Jag vill inte vara förkyld, jag blir så ovillig och grinig så min stackars karl får inget och så delar jag inte ens säng med honom just nu heller :eek:

Men jag kramar honom i alla fall godnatt på kvällarna :D



*var bara tvungen att vara lite oseriös*
 
Han?

Är du homosexuell?
Detta hajade jag till ordentligt på. Det där verkade inte särskilt vänligt.

Utöver det anser jag nog att inte är särskilt trevligt att komma och dilla om att alla som inte har lust som passar in i dina mallar mår dåligt, är i obalans och liknande. Finns det inget utrymme för folk att få vara sina egna så att säga? Det känns ju bara jättetokigt. Det måste vara jobbigt att se alla stöpta i mallar.
 
Om du tror att jag bara vill vara otrevlig, varför frågar du då?
Därför att jag tror att du inte alls har något att säga om min hälsa. Jag tror alltså att du bara vill provocera och vara otrevlig. Med min fråga ger jag dig en chans att förklara dig. Ifall jag har missuppfattat något, liksom.
 
Om du verkligen inte ser själv hur fult du beter dig här i tråden så får du nog ta och läsa om tråden ett antal gånger tills du ser det. Det är så tydligt att ingen behöver gå tillbaka och kopiera för dig.
Eftersom jag inte vet alls vad du syftar på kanske du kan kopiera, där jag har varit otrevlig
Jag hittar verkligen inte ett enda inlägg där jag har varit otrevlig

Däremot tycker jag att din ton har varit väldigt aggressiv, vilket jag inte kan förstå öht.
Detta är bara en fånig tråd där det diskuteras lust
Det är inget viktigt, inte det minsta
 
Detta hajade jag till ordentligt på. Det där verkade inte särskilt vänligt.

Utöver det anser jag nog att inte är särskilt trevligt att komma och dilla om att alla som inte har lust som passar in i dina mallar mår dåligt, är i obalans och liknande. Finns det inget utrymme för folk att få vara sina egna så att säga? Det känns ju bara jättetokigt. Det måste vara jobbigt att se alla stöpta i mallar.
Ah, kom igen nu.
Varför skulle det vara otrevligt att fråga om någon är homosexuell. Det där säger mer om dig än mig
Skulle det va ett skällsord med homosexuell menar du?

(Fö så har jag inte med att gör vilken läggning någon har, det stämmer, men jag har alltid trott att den personen är en man pga av vad som skrivs, jag blev förvånad och hen verkar inte ha tagit illa vid sig)
 
Du vill inte förstå, för att det är lättare för dig att bara fortsätta som du gör.

Och ja, jag blir lätt aggressiv om någon kommer med kommentarer som kan få andra människor att känna press i sitt sexliv. Nu har jag förmågan att tänka mig in i andra personers situationer, och har diskuterat ämnet rent hypotetiskt (det har alla utom du gjort) så att det är något fel i mitt sexliv eller mitt förhållande behöver du inte oroa dig över.
 
Därför att jag tror att du inte alls har något att säga om min hälsa. Jag tror alltså att du bara vill provocera och vara otrevlig. Med min fråga ger jag dig en chans att förklara dig. Ifall jag har missuppfattat något, liksom.
Ja, jag tror du har missuppfattat det mesta jag har skrivit.
Nu känner jag inte för att börja om igen, så vi kan kanske bara låta saken vara
 
Du vill inte förstå, för att det är lättare för dig att bara fortsätta som du gör.

Och ja, jag blir lätt aggressiv om någon kommer med kommentarer som kan få andra människor att känna press i sitt sexliv. Nu har jag förmågan att tänka mig in i andra personers situationer, och har diskuterat ämnet rent hypotetiskt (det har alla utom du gjort) så att det är något fel i mitt sexliv eller mitt förhållande behöver du inte oroa dig över.
tvärtom, det är jag som har prata om saken hypotetiskt

Ändå måste jag fråga dig om
Varför tror du att människor i relationer söker hjälp med att lösa "problem" med bristande lust. Om det inte går att hitta en lösning på situationen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Anonymt konto, för detta känns läskigt att skriva. Jag har i mina tidigare förhållanden haft en förkärlek för lite hårdhänt sex. Inte...
2
Svar
29
· Visningar
4 739
Senast: Stereo
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 558
Senast: tott
·
Tjatter Spinoff på trådarna och förlovnings- och vigselringar och om att bära släktingars ringar. Vad är era mest känslomässigt värdefulla...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 725
Senast: _Zacke_
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 019
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp