Bukefalos 28 år!

F

Flizzan

En fd "Kompis" till mej håller på att plåga sin shettis med att försöka få den till nån slags travponny. Men hon får han inte framåt. Han går en bit sen hoppar han till. Jag är lur på att han är grymmt osäker och rädd för trafik. Eller kan det vara fel på ryttaren? :rofl: Skulle gärna vilja veta om det då är hästen eller "människan" ..?
 
För mig låter det som att hon skulle behöva backa lite i träningen.... Om shettisen stannar och hoppar till så är det uppenbart att något är fel. Om det är osäkerhet eller om det är rent så att h*n har ont någonstans, måste hon ta reda på först innan hon går vidare.
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 670
Senast: Juli0a
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 412
Senast: Ridinglady
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 266
Senast: lilstar
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Träning och hälsa del 12
  • Högtalare

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp