Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, med en felfri dansk i målet. Inte rättvist men ändå så rättvist.
Här är det också blått gult rött som gäller. Min ena chef håller på leksand så det skall bli rent nöje på måndag. Det bästa är att alla viktiga lag i mitt liv ligger under oss förutom Frölunda som pappa håller på.Här är detsom gäller
Tror inte dom kommer till slutspel men hålla sig kvar i SHL iallafall
Å andra sidan om de ska spela lika dåligt som sista halvan av period tre i går kommer de få kämpigt![]()
Så irriterad på tv4 som gjort att man inte kan streama idrott på två enheter, så "måste" hem till särbon på torsdag för att se matchenHär är det också blått gult rött som gäller. Min ena chef håller på leksand så det skall bli rent nöje på måndag. Det bästa är att alla viktiga lag i mitt liv ligger under oss förutom Frölunda som pappa håller på.
Ja, det är kasst. Man betalar premium och får ändå inte se matchen om man är på olika håll. Jag fattar att det är begränsat men att sätta gränsen vid 1 för ett hushåll är kasst. Men du kan ju lösa det genom att se en annan match istället.Så irriterad på tv4 som gjort att man inte kan streama idrott på två enheter, så "måste" hem till särbon på torsdag för att se matchen
Men på lördag sitter jag på läktare A8 på hovet iklädd lagtröja och halsduk
Kan säga jag har nog aldrig låtit så mycket under någon match tidigareHärligt djurgården tog knäckebrödarna igen. Blir ingen diskussion på jobbet på måndag iaf. Chefen lär vara tyst.
Ikväll blir det Saab arena.Kan säga jag har nog aldrig låtit så mycket under någon match tidigare
Ikväll får det bli sitta och skrika i soffan istället men på lördag blir det Aviici-Arena
Var tyst lugnt och skönt igår. Trotts att det skulle vara så säker seger.Kan säga jag har nog aldrig låtit så mycket under någon match tidigare
Ikväll får det bli sitta och skrika i soffan istället men på lördag blir det Aviici-Arena
Äsch, det gick fint sist.Håvelid står mot HV71 i kväll, måste nog gå in och ändra mina spel på Oddset![]()
beror ju på hur man ser detÄsch, det gick fint sist.
Den här gången så blir det Lehtinen i mål i HV så om båda målvakterna presterar ungefär som förväntat så blir det nog 7-6 till DIF. 84 resp 79 i räddningsprocent hittills.beror ju på hur man ser det