Bukefalos 30 år!

kanske ska spela på att det blir en målrik match :rofl:
Jaja, ska iallafall åka i tid idag så vi inte missar nedsläppet som senast
Hinner hem till nedsläpp. Har däremot bokat till 20 december i Garden när DIF kommer på besök.
Hoppas ni får se en bra match! Även om jag helst ser att ni kommer ut besvikna på resultatet.

1. Tur jag är ledig imorgon.
2. Tur ingen på jobbet håller på hv.
1. är inte ledig
men
2. ingen här håller på HV (chefen spelade DIF som junior och hans bror spelar SSK)

Vilken jävla bedrövlig match, tror de hade fått stryk av småknattarna som spelar i periodpausen i går :cool:

Ska man ranka matchen topp tre igår

1 TIFOT
2. .........
3...........

Då är vi på plats

Bifogade filer

• IMG_0346.webp
    IMG_0346.webp
    528,7 KB · Visningar: 456
Jag vänjer mig aldrig med denna berg och dalbanan. Jag önskar att jag bara kunde sluta att bry mig.

Missade nedsläppet igår pga en hel massa omständigheter, hatar missa nedsläppet. Att stå där och sjunga med innan är halva grejen ju :cry:. När vi kom hade någon satt sig på en av våra platser. Gubben började fippla med telefonen "oj ska kolla vad jag kan ha för plats???" Bra gör det men någon annanstans tack :cool:
Precis när vi satt oss ner gjorde Djurgården mål så det var bara ställa sig upp igen . Vi var även med en sväng på jumbotronen när de gjorde 3-0 och jag missade det, även när de visade reprisen :rofl:.
Tyckte det var lite synd de släppte fram Linköping göra mål i slutet, men annars var det en av deras bättre matcher. Boxplay spelet satt och de gjorde mål i bägge powerplay. De höll i mot bra i slutet med 4 mot sex också.

På tisdag ska jag INTE missa nedsläppet, så det så.

Igår var vi i tid, vi hann till och med ta en korv innan matchen.
Vilken match sen, spännande in till slutsignalen och så roligt Hellberg äntligen fick hålla nollan.

Igår var vi i tid, vi hann till och med ta en korv innan matchen.
Vilken match sen, spännande in till slutsignalen och så roligt Hellberg äntligen fick hålla nollan.
Snart på väg mot arenan som är slutsåld. Tyvärr står inte Hävelid i bortakassen så det kan bli tufft.

Tillbaka på Hovet för ny hemmamatch
Hoppas gubbarna tar till sig juniorernas energi de hade i VM och kör över Rögle
Inget jäkla fipplande med pucken bakom eget mål upp med pucken i anfallszon

Tifot var 10/10 matchen .....tja man kan inte börja spela halvägs in i tredje perioden och sen sluta spela efter 5 min typ
Stackars våra små junisar, de har mycket att göra när de väl är tillbaka i laget. Som att lära farbröderna göra mål tex :cool:

Tifot var 10/10 matchen .....tja man kan inte börja spela halvägs in i tredje perioden och sen sluta spela efter 5 min typ
Stackars våra små junisar, de har mycket att göra när de väl är tillbaka i laget. Som att lära farbröderna göra mål tex :cool:
Men farbror LaLeggia som "var för kass för att passa i HV" vet hur man gör i alla fall.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka