Bukefalos 28 år!

Shop to you drop, del 4

Själv är jag superless på PostNord, har beställt ett par Chevalier byxor som skickades i torsdags förra veckan. Ringde idag och klagade på att de inte har kommit fram och får då veta att PostNord har tappat bort dom :banghead::banghead::banghead: Ahhh, så sjukt irriterande, de skulle varit här senast i måndags. Och jag som behöver dom nu i helgen.
 
Själv är jag superless på PostNord, har beställt ett par Chevalier byxor som skickades i torsdags förra veckan. Ringde idag och klagade på att de inte har kommit fram och får då veta att PostNord har tappat bort dom :banghead::banghead::banghead: Ahhh, så sjukt irriterande, de skulle varit här senast i måndags. Och jag som behöver dom nu i helgen.

Vilka köpte du? Vi kanske har samma ändamål och jag behöver nya byxor. Men efter Fritidsfabrikens krångel känner jag inte för att köpa från dem en tid framöver. :cautious:
 
Vilka köpte du? Vi kanske har samma ändamål och jag behöver nya byxor. Men efter Fritidsfabrikens krångel känner jag inte för att köpa från dem en tid framöver. :cautious:
Jag har köpt Chevalier Arizona Pro Pant Dam (utifrån rekommendation från hundbyxortråden). Beställde från Active Outfit och dom var supersnabba på att skicka byxorna, var bara PostNord som kom emellan :meh:.
 
Vad hände med Fritidsfabriken? :eek:

Lång historia, kan man väl säga. Men de lovar en sak på telefon och gör något helt annat sen och verkar inte sugna på att åtgärda sitt egna misstag. :cautious:

De har otroligt dålig kundservice och jag är rätt kräsen med sådant då jag själv jobbat inom handels och har ganska bra koll på vad som är rimligt och inte att göra för sina kunder. Orkar inte stötta bolag som inte bryr sig om service.
 
Nu vore det väl själva fasen om de inte ser fluffiga ut! :nailbiting:

Kw3wYmh.jpg
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 162
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 880
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
2 007
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp