Shop to you drop, del 4

Ge mig era bästa ebaytips inför valp! :D

Ping @dobbis master of ebay.
Jag har köpt massor med gosedjur som har pip i sig pris 6-14kr, bara Dollarstor tar runt 25kr st.
En o annan tröja då jag har korthår.
Och så har jag köpt en foderboll och idag kom en foderjordnöt ,det var den Gissa sabbade det första hon gjorde,bollen stoppar man ju ner godiset i,jordnöten hade skruvkork i ena änden,inte så smart till en intelligent pinne.
 
Jag har köpt två millers, bägge glappade i leden och var helt oanvändbara.

Jag köper billiga Dogmans och byter ofta.
Fy vad kasst!
Jag har haft Dogmans innan men alltid tyckt de var sådär, sedan när jag hade en relativt ny som pajade en klo på min katt så vill jag ha en bra.

Min är super hittills, men då får man kanske leta sig efter en annan nästa gång.
 
Ska till Gekås nästa måndag. Hur är deras hundavdelning?

Det är en ganska skaplig avdelning. De har ett bra sortiment när det gäller tillskott och godis. En hel del olika bäddar, mycket leksaker, olika märken av foder. Lite koppel/selar/halsband. Matskålar osv. En groominghylla med borstar, saxar, schampo osv. Olika modeller på täcken, ibland Hurtta.
 
Jag var på gekås i onsdags och torsdags och är riktigt besviken på hundavdelningen. Har tidigare shoppat massa där när vi varit dit men nu var det inte bra. Jag skulle ha halsband men det fanns typ noll. Hurtta fanns inte. Men godis och tugg fanns iaf.
 
Jag har Millers klotång, kan inte klippa med någon annan, tycker handtaget blir för tjockt på andra. Min glappar inte. Har haft tre stycken tror jag..
 
Har Millers och är jättenöjd. Jag tycker dock det är tråkigt att det typ inte finns några klosaxar för vänsterhänta - försöker jag använda klosaxar med vänstern så glappar de något otroligt. Tur att jag är ambi.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 122
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 748
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 946
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp