Shop to you drop, del 4

Jag kan ju faktiskt lägga in att jag köpte en ny hundjacka i måndags på Hööks och att det var 50% så jag är nöjd.
Sen skulle jag titta på ebay åt en kompis med pompomar och det kostade mig en slant då mopsen fick
2 selar
4 halsband
en namnbricka
en julklapp till systers man
en tröja till mig
5 pipande mjukisdjur
en sån där leksak man gömmer maten i o så får dom klura ut hur dom ska få ut den.
Och säkert något mer som jag förträngt.

Idag shoppade jag flexi i neon, yttepytteliten svart påse att ha godis i på utställning etc, och en liten filt till valpis (som inte kommer förrens om ett halvår :angel:). 20% rea på Hööks om någon missat det:D

Jag kan ju faktiskt lägga in att jag köpte en ny hundjacka i måndags på Hööks och att det var 50% så jag är nöjd.
Sen skulle jag titta på ebay åt en kompis med pompomar och det kostade mig en slant då mopsen fick
2 selar
4 halsband
en namnbricka
en julklapp till systers man
en tröja till mig
5 pipande mjukisdjur
en sån där leksak man gömmer maten i o så får dom klura ut hur dom ska få ut den.
Och säkert något mer som jag förträngt.
Behöver mopsen 4 halsband :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Funderade lite på hur man ser på sina hundar. Vad ser ni när ni tittar på eran hund? Tror ni att andra ser på er hund på samma sätt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 541
Senast: Iamia
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 817
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 109
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31