Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 602
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Kappan är jätteläcker!

Kl.

Nyss hemkommen från stan och några små guldkorn hittade jag allt.

shopshop_zps7bebccb0.jpg

Stickad tröja med paljetter från Lana del Rey kollektionen på HM och Fuskpälsväst från Sparkz.

Sen slank det även med OPI bas/topp-lack, OPI's 'Every Month is Oktoberfest' samt Clarins HydraQuench Cream på Kicks.

Är helt övertygad om att jag dött om jag inte köpt mina fina nya stövlar. (Ehm som jag aldrig använt. Men bara jag kommer över det där med att använda dom första gången så är jag säker på att dom kommer bli favoriter. :D)

Idas:
Sjukt snygg. :)

:p*kl*

Jag var och trängdes med massa galna tanter idag :p

S0000006881683_F_W40_20120816104615.jpg

S0000006862731_F_W40_20120925094347.jpg

S0000006886670_F_W40_20120816105544.jpg

Halsduken vet jag dock inte om jag ska behålla eller inte.

Jag köpte dem inte! :(
Var och provade dem innan och de var inte alls vad jag tänkt mig på. Ååååh, denna besvikelse!

Det betyder bara att den stöveln inte var rätt för dig. Där ute finns en ännu bättre, snyggare stövel som passar dig perfekt. Snart kommer du finna den stöveln och ni kommer leva lyckliga i alla era dagar. :D

kl
Köpte lite roligt småplock idag!
pic_506325459606ee4185e89636.jpg

Nagellack från Essie i färgen "Ballet slippers", hair donut från H&M, tantiga med jättefina örhängen från cubus och rosa bandet 2012!

*kl*

En vit tröja:

hmprod

Ett par svarta jeans blev det också, har ett par likadana som börjat tappa stinget men de har hållit jäkligt bra i runt 1,5 år. Inte illa för ett par rätt så billiga jeans!

hmprod

Ah, älskar Essienagellacken! :love:

Piffen: Var och provade stövlarna idag igen, haha. Så nu blir det nog att jag köper dem i alla fall... :p
Dock hade de ett märke och det var sista paret(inget stort, men man vill ju att det i alla fall ska vara felfria när man köper dem...) men det finns i samma storlek i Götet så det blir nog köp i helgen. :D

Har på tal om nagellack insett en sak de senaste dagarna. Fy fan vad det är bra med bas och topplack. Målade naglarna i lördags, i bilen, så inte särskilt bra - och lacket sitter fortfarande. I vanliga fall tar det två dagar(Max!) och sen ser lacket ut som skit. Varför har jag inte vetat detta innan? :p

Fast det där är väl Ida Sjöstedt AW11? Isf borde den vara pår rea?

knapp
godmorgon i shoppingvimlet.
Igår kom en ny liten skir bh hem, var sjukt nervös att den inte skulle passa men den satt super fint :) Stor lycka!
Gjorde även ett ryck i mitt sovrums projekt, lever i ett väldigt oinrett hem men tog mig ÄNTLIGEN tid att gå på ikea. Hittade massa gott, kommer lite bilder sen efter jag jobbat :D

GILLA! Mycket bra val!
Jag ska in på MK i eftermiddag, skulle behöva skygglappar så att jag inte hittar något annat som jag bara måste ha :angel:

KL

Jag beställde alldeles nyss dessa:

jojj.jpg

:laugh::laugh:

Har dem redan i ljus denim, älskar dem!

//r

Senast ändrad:

Åh, jag är avundsjuk!:D

Själv känner jag för första gången på länge att jag faktiskt har råd att shoppa på riktigt, men självklart hittar jag ingenting på internet bara för det! Blev bara ett par blåa jeans... Och staden jag bor i har bara Lindex och mitt i tentapluggandet har jag inte tid att åka till grannstaden, typiskt!

Så är det alltid när man har pengar, då hittar man inget man verkligen vill ha. Men inte bor du väl i Örebro då? Där finns det väl mer än ett Lindex?

Precis! Haha oj då, har visst glömt att ändra. Jag har flyttat till den betydligt mindre staden Vänersborg:) Det finns nog ett par klädaffärer till här förresten, men bara skyltfönstren är nog för att inse att det inte är min typ av butiker;)

Fast det där är väl Ida Sjöstedt AW11? Isf borde den vara pår rea?

Det är 2010-kollektionen ja, och njää, snarare så att de få exemplar som finns att få tag på säljs lika dyrt som originalpriset :p

Men det blev inget köp, den var alldeles för urringad :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
765
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
352
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 944
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?