SHOPPING - till hemmet! Del 2

Takrosett

31539
 
Funderar på ny lekställning. Den gamla har börjat rosta. Men jag är inte säker på att en ny ska vara i trä. Dessutom kanske man borde köra på en som är mer klätterställning och ger mer lek. Tacksam för förslag!
 
Funderar på ny lekställning. Den gamla har börjat rosta. Men jag är inte säker på att en ny ska vara i trä. Dessutom kanske man borde köra på en som är mer klätterställning och ger mer lek. Tacksam för förslag!

Vi har en hoppborg än så länge då vi inte vill köpa något dyrt som är permanent på plats då vi inte kommer bo kvar här, men när vi flyttat så tänkte vi satsa på ett sånt där stort Junglegym, med rutshkanor, broar, klättervägg, gungor, stuga m.m. Är i trä och jag ser inte att det skulle vara något problem? Junglegym finns ju i oändliga kombinationer dessutom så där borde ni ju kunna hitta något som passar?
 
Funderar på ny lekställning. Den gamla har börjat rosta. Men jag är inte säker på att en ny ska vara i trä. Dessutom kanske man borde köra på en som är mer klätterställning och ger mer lek. Tacksam för förslag!

Titta på Fatmoose, de har en massa roliga till bra priser :) Jag har varit sugen på en av dem sedan jag fick mitt första barn, men maken är inte helt med på tåget så det får vänta... ett tag till.
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Acto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
468
· Visningar
11 914
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 876
Senast: ptr
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 069
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp