SHOPPING - till hemmet! Del 2

Men hur många mattor till vardagsrummet har du? Jag har inte en endast matta och har alltid trott att köper man en matta så ligger den där till världens undergång (typ). Byter du ut dem med jämna mellanrum? Eller slits de ner? Vad gör att du köper flera (till samma plats, om jag förstår det rätt)?

Sorry men jag är uppriktigt nyfiken :D

Det står i första inlägget ;) :D
 
Jag har en dörrmatta och den ligger där den ligger. Någon annan typ av matta har jag aldrig ägt :o
Jag har inte ens en dörrmatta! Men en fluffig gosig matta framför eldstaden har jag faktiskt, kände mig riktigt upprymd när jag köpte hem den för nått år sedan!

Jag känner att just mattor är en sådan där inredningsdetalj som gått mig helt förbi (märkligt nog, eftersom jag vuxit upp i ett hem där mattor oftast haft en rätt central roll i inredningen), men som jag känner att jag måste se till att göra något åt omedelbums.
 
Jag har inte ens en dörrmatta! Men en fluffig gosig matta framför eldstaden har jag faktiskt, kände mig riktigt upprymd när jag köpte hem den för nått år sedan!

Jag känner att just mattor är en sådan där inredningsdetalj som gått mig helt förbi (märkligt nog, eftersom jag vuxit upp i ett hem där mattor oftast haft en rätt central roll i inredningen), men som jag känner att jag måste se till att göra något åt omedelbums.

Jag tänker också ofta att jag nog vill ha en matta (just nu i vardagsrummet) men jag tycker det är helt omöjligt att hitta någon. När jag tänker efter så har jag nog svårt med textilier generellt. Jag har varken mattor eller gardiner hemma.
 
Har äntligen hittat ett runt köksbord som inte kostar skjortan (har små barn så känns inte värt med något dyrt än) och som faller oss i smaken :) Vi har ett större med sex stolar till nu men vi vill ha något mindre och bara fyra stolar. Behövs fler så kan vi ställa dit stolar eller sätta oss vid stora matsalsbordet som har 10 stolar. Hoppas maken hinner hämta bordet idag så kan vi fixa köket ikväll :banana:
 
4C1AC2FA-6C25-43B6-99FF-6AD04BEF64B4.jpeg

Sitter givetvis på ytterdörren :D
 
Mitt kök är så fint nu! Ska till Ikea och köpa lite hyllor sen är det klart! Nån tavla ska upp och så såklart. Sen kommer det bilder!
Angående mattor har jag ett gäng, ouppackade, på vinden. 🙄
Trodde jag ville ha mattor, men det är bökigt och blir lätt skitig. Ska bara ha i vardagsrummet är tanken.
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Acto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
389
· Visningar
9 176
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 448
Senast: ptr
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 795
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp