SHOPPING - till hemmet! Del 2

20AC1639-4DE9-4821-924E-E0BB84B74800.jpeg
 
Det var visserligen ett partytält men om du kollar upp recensionerna de fått är de rätt illa. Det är svårt att få till kvalité till de priser de har.
Oj, kollade nu på recensionerna på deras hemsida och det var 5 stjärnor eller 1 stjärna typ, inget emellan :rofl:

Typ bäst att det blir rätt från början, annars blir det skitdåligt.
 
Jag råkade köpa nya hallmöbler igår efter ett gött riktat reklamutskick om rabatt på Strings antracitgrå hallmöbel. Mina googlingar på "förvaring hall" och "string hatthylla" osv. hade uppenbarligen landat väl i Googles algoritmer. Och det lönade sig tydligen direkt för köparen av den tjänsten... :D

Ska dock bli sjukt skönt att Äntligen efter drygt fem år i huset få tillräcklig och lite ordentlig förvaring i vår katastrofzon till hall. Vi har uppenbarligen väldigt många jackor och skor med tanke på att vi bara är tre i familjen, så varje gång vi får gäster så är det liksom hopplöst att hitta lediga galgar eller ens plats att hänga ytterplaggen. Med dubbla nya skoställ och dubbla hatthyllor kommer vi ha fyra meter förvaring typ. Borde räcka, t.o.m. för oss...

Vad jag däremot faktiskt är på jakt efter verkar hopplöst att hitta: ett stort, runt bord med plats för åtta personer. Bordet får absolut inte vara rangligt eller ha stenskiva och får inte ha korkat placerade ben som gör att man får sitta med ett bordsben mellan knäna. Var hittar man snygga bord?
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Acto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
9 151
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 448
Senast: ptr
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 792
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp