Min har halsband när hon går ut (så länge jag kommer ihåg denMina katters namnbrickor ser ut såhär . (Mobil nr på baksidan)
Synd att de aldrig använder halsband baraTänker sätta brickorna på transportburarna .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min har halsband när hon går ut (så länge jag kommer ihåg denMina katters namnbrickor ser ut såhär . (Mobil nr på baksidan)
Synd att de aldrig använder halsband baraTänker sätta brickorna på transportburarna .
Kan tipsa om att pumpen går att ta isär allt med lite finess. Vi hade en likadan tidigare och vi brukade ta isär pumpen och göra rent inuti.Måste säga att jag är verkligen supernöjd med den här. Konstigt nog, då den är i plast och inte så snygg direkt.. Men efter att fått frågan om vår andra var en slags lyxig kattoalett (Lucky Kitty i keramik) så känns det lite bättre med den här
Och den är verkligen knäpptyst. Går strömmen eller sladdens dras ur så finns ju fortfarande vattnet tillgängligt ändå, på den andra var ju allt vatten dolt under toppdelen.
Och så mycket lättare att rengöra. Tom pumpen hade större mellanrum där man får kila in nageln och den satt inte som berget.
Rekommenderar verkligen.
Är det någon som har koll på brevpapper och brevkort med katter på? Det är svårt att få tag på tycker jag, det finns mest kort med blommor och sånt. Jag har en god vän i England som jag brevväxlar lite med ibland, och vi har liksom gjort en grej av att om möjligt ha kattrelaterat att skriva på. I brist på katt går det bra med andra fluffiga mjuka djur. Uppenbarligen finns det mycket mer i England än här
Jag har kollat även på internet, men det är svårt.
Jag hittade några söta katter på Dollarstore, men nu är dom förbrukade. Även Willys hade ett ex (i rosa kuvert) men det har också gått åt.
Tack! Brittiskt, jag visste detKolla ställen som tar hem saker från Otter House, de gör ganska mycket på temat gulliga djur. På rak arm vet jag att Ponnypop har en del av deras produkter, men det finns garanterat fler onlineshoppar.