Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden del 3

Jag är kanske gnällig, och det gäller inte bara dig, men jag tycker faktiskt inte att hästköp hör hemma i en utrustningstråd. Jag förstår såklart att man är glad för sin nya häst, men en tråd på gnägg passar bättre.

Ursäkta men ja, du är gnällig.
Tråden heter trots allt "shoppingtråden" och det framgår inte nånstans att det endast gäller specifikt utrustning.
Självklart ska all hästrelaterad shopping in i tråden!:D
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Får väl bara skriva här då...

Senast köpta sakerna till hästarna
Back on Track sommartäcke/classic samt ett Back on Track regntäcke för sammanlagt 800kr :D
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Köpte ett beg HV-POLO schabrak ett rött med glitter med huldkant
Nypris 699 fick ge hela 200.Använt typ 3 ggr bara=)
Helnöjd.

Sedan har jag köpt ett skrittäcke i brunt med beige/guldkant de fanns påhööks för massa år sedan.Tror de var svart med grått förra året.=)
150 kr med frakt...
Ibland gör man kap=)
 
Sv: Shoppingtråden del 3

*kl*
Lite nya grejer till pållen

DSC_03611_zps41bc058f.jpg

DSC_0271_zps061ad3c4.jpg


Nu väntar vi bara på att få hem en hoppsadel och en lädergrimma också!
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Efter att ha gjort sa har med mina sista overlevande ridbyxor som faktist passar;

tear.JPG


Sa har jag precis fatt hem ett nytt par Pikeur Candela i svart. Och eftersom det betyder otur att bara handla en grej pa internet, sa kom ett park handskar och ett laderbalsam hem med dem ocksa. Handskarna funkar med mobilen, woop!

svart.jpg
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Kl

Köpte ett reaträns på sharpman åt connemaran i söndags, är rätt likt det på bilden ovanför. Sen har russet fått en begagnad sele och bockponnyn köpte jag en äldre Hubertus dressyr på vinst och förlust. Och madame gillade den! Kräver pad men det kan jag leva med...
 
Sv: Shoppingtråden del 3

*KL*

Har idag blivit en flughuva från Biltema.
En flughuva från Hööks.
Rosa gummiband från Biltema.
Bruna stigläder från Hööks

:D
 
Sv: Shoppingtråden del 3

13_518432619606ee095506a3c4.jpg

14_518432629606ee0907d6407a.jpg


Nya ridbyxor
Nya stövlar
och tröjan :) fast den var gratis.
och grimman hästen har på sig är också ny :)
 
Sv: Shoppingtråden del 3

Nytt dressyrschabrak. Svart med lila kant



Sadeln är relativt ny för mig (begagnad). En Jensen tölt 18"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 718
Senast: Lyan
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
949
Senast: Linda_A
·
Småbarn Varit på Ikea idag och shoppat toa-sits, fler pottor, kiss-lakan. Även varit i leksaksaffär och köpt lite olika distraherings-leksaker...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
2 361
Juridik & Ekonomi Vart vänder man sig? Känner att jag har så mycket att rodda med att allt blir fullständigt övermäktigt. Vem bevakar att en remiss...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
4 388
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp