Shortchaps

Mjuff

Trådstartare
Vilket märke tycker ni är bäst? Jag ska köpa nya efter att mina trotjänare har blivit utslitna, och vill gärna ha lite tips! :)
 
Jacson!! :love: Rätt dyra iofs men håller bra (vissa smådetaljer kan gå sönder) och är väldigt snygga och sköna!

//jo7 :bump:
 
Visste inte att de hade shortchaps! Vet du någon hemsida där man kan kika på dem? Var inne på Equalityline men där fanns bara andra produkter från Dy´on.
 
om jag bara visste vad jag har för märke på mina så hade jag tipsat om dom... :mad:
köpte dom av nåra tyskar på scandinavium...
så otroligt sköna...håller superbra!!!
:love:

:banana:Charlie :banana:
 
De finns visst med på hemsidan! Om du går via märke "Dyón" så kommer de precis efter skydden, om du går via produkt "chaps" så kommer de högst upp.
 
Ja se där var dom visst! Jag bläddrade förbi lite för snabbt, och misstog dem för ridstövlar.

Dyra var dom, men verkar jättesköna! :banana:
 
Roping Country Wear's är supersköna och billiga. Jag har haft mina i tre år utan minsta problem. De ser visserligen välanvända ut men det är inget som gått sönder eller så. Toppen till ett bra pris helt enkelt. Finns i båda mocka och skinn. :bump:
 
de från hööks är helt super och inte så dyra! värda sitt pris. har haft mina i två år nu tror jag och de är fortfarande i bra skick. ger bra stöd! tycker att jacson är sköna men de ger inte lika bra stöd. lycka till!
 
Har ett par Jacson i svartmocca som jag tycker jätte mycke om...
 
Du menar inte italienarna? :D Jag har köpt av italienare i Falsterbo, samma som brukar vara på Scandinavium, och jag älskar dom! :love: Sååå sköna och snygga, passar tom mina mini vader tack vare kardborren!
 
Jacson, håller i evigheter! har haft mina i över 8 år nu och nu börjar en söm att gå upp....rider flera hästar per dag...
:love:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är inne på att köpa shortchaps att ha under vintern, men har någon tips på märke/modell för riktigt breda vader?
Svar
6
· Visningar
666
Senast: Zpunk
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 292
Senast: Buongusto
·
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 746
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Min gamla kära trotjänare börjar ge upp, den blir varmare än den ska vara och jag får nog inse att det är dags för en ny. Har ändå haft...
Svar
1
· Visningar
338
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp