Självskötsel hovsprickor

Bukefalos 30 år!

Ja det är dyrt, men det finns inge likvärdig produkt om du inte blandar själv. Då kan du pressa priset.

Mest lik på svenska marknaden och för hästar i normalt skick "good enough" tycker jag är Wironins järnbalans.

Men till en rehab tycker jag inte att det är särskilt dyrt med upp till 1000kr/månad i tillskott. Det är en annan situation än vanligt underhåll.
Allt är ju relativt :) . Mina hästars hö kostar 5,10 kr/kg + moms, så jag lägger redan mycket pengar på foder. Min största tveksamhet är dock att jag har en kräsen typ som oftast ratar tillskott, och har väl inte kanske råd att slänga tusenlappar hit och dit... Men Wiromin Järnbalans har ju ett HELT annat pris, så den kan vara något att prova absolut :) .

Allt är ju relativt :) . Mina hästars hö kostar 5,10 kr/kg + moms, så jag lägger redan mycket pengar på foder. Min största tveksamhet är dock att jag har en kräsen typ som oftast ratar tillskott, och har väl inte kanske råd att slänga tusenlappar hit och dit... Men Wiromin Järnbalans har ju ett HELT annat pris, så den kan vara något att prova absolut :) .

Eller hur, faktiskt prisvärt 😁. Och utan tillsatt järn.

Liknande trådar

• Blötlägga hovar för hovslagare
  • Diska nästens hovar varje dag?
  • Fång
  • Häst som ofta tappar skor

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat