Vilken sida är det hon har besvär från si-leden, samma ben eller andra?Den släcktes inte i kotan heller. Nu är vi på gaffelbandet!
Håller tummar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken sida är det hon har besvär från si-leden, samma ben eller andra?Den släcktes inte i kotan heller. Nu är vi på gaffelbandet!
Ultraljudet visade skador på gaffelbanden, båda bak. Det finns inget mer att göra än det jag redan gjort. Mitt hjärta går i tusen bitar men det känns skönt att äntligen få svar![]()
Beklagar men ändå skönt att veta, och hon fick ju verkligen alla chanser hos dig.Ultraljudet visade skador på gaffelbanden, båda bak. Det finns inget mer att göra än det jag redan gjort. Mitt hjärta går i tusen bitar men det känns skönt att äntligen få svar
Visa bifogad fil 170080
Så tråkigt att läsa! Men du har försökt allt och gett henne en fantastisk chans att läka!Ultraljudet visade skador på gaffelbanden, båda bak. Det finns inget mer att göra än det jag redan gjort. Mitt hjärta går i tusen bitar men det känns skönt att äntligen få svar
Visa bifogad fil 170080
Man kan inte klandra mig för att inte kolla upp hästen iallafall.. fyfan vilka utgifter jag haft/har.
ARN beslutade som Dunstan, att hästens skador funnits vid köp. Företaget jag köpte hästen av är satt i konkurs och enligt konkursbouppteckningen i målet kommer ingen utdelning att ske till borgenärer. Vet inte om det kan bli så mycket värre än hur allt detta blivit för mig, både ekonomiskt och känslomässigt..
Visa bifogad fil 170211
Du har gjort allt och det behövs nog för att man ska kunna leva med sig själv när utgången inte blir som man vill.Man kan inte klandra mig för att inte kolla upp hästen iallafall.. fyfan vilka utgifter jag haft/har.
ARN beslutade som Dunstan, att hästens skador funnits vid köp. Företaget jag köpte hästen av är satt i konkurs och enligt konkursbouppteckningen i målet kommer ingen utdelning att ske till borgenärer. Vet inte om det kan bli så mycket värre än hur allt detta blivit för mig, både ekonomiskt och känslomässigt..
Visa bifogad fil 170211
Fick du något på livförsäkringen till slut?
Man ska inte räknaJag gjorde ju det med Wilja med tanken att sätta ett ekonomiskt tak och sätta stopp. Men när jag nådde det satta taket på 75 000 slutade jag bara räkna så den planen sker sig ju
Jag summerade faktiskt efter hon togs bort. Några hundralappar från 100 000. På 8 månader. Men det hade varit värt vartenda krona om det bara slutat annorlunda. Och jag vet utan ett uns av tvekan att hon fick alla chanser och några till
Ja, i och med att det var en avsprängningsfraktur så betalade efter att ha kollat med Agria att det inte fanns någon historik kring hälta innan köp etc. Så litet plåster på såren (hon hade väldigt låg livförsäkring utifrån att jag ju köpte henne billigt)Fick du något på livförsäkringen till slut?
Man får vara glad för det lillaJa, i och med att det var en avsprängningsfraktur så betalade efter att ha kollat med Agria att det inte fanns någon historik kring hälta innan köp etc. Så litet plåster på såren (hon hade väldigt låg livförsäkring utifrån att jag ju köpte henne billigt)
Vad är det för skada på gaffelbanden och är de undersökta eller bedövade någon gång innan?Tror ni mitt skitbolag kommer anse att hennes skador på gaffelbanden är en komplikation till ryggsjukdom (som de gav henne reservation på)?
Min veterinär sa att det var en helt annan häst nu jämfört mot när hon såg henne sist för ett år sedan, och att en häst med ryggproblem inte sätter så fina muskler hon har gjort (hon ansåg alltså att A inte har problem av fynden i ryggen och så kan det säkert vara).
Förslitningsskador, troligtvis uppkomna av hennes exteriör och överrörlighet. Nej de är inte kollade tidigareVad är det för skada på gaffelbanden och är de undersökta eller bedövade någon gång innan?
Även om de inte drar det till ryggen skulle jag säga att det är svårt för dig att visa att det inte fanns vid köpet eftersom ni har haft krångel så länge. Jag skulle säga håll tummarna men se det som en positiv överraskning om det inte blir något krångelFörslitningsskador, troligtvis uppkomna av hennes exteriör och överrörlighet. Nej de är inte kollade tidigare
Jag håller tyvärr med Anna-Bella. Räkna med att de kommer hävda de fanns innan köp eller uppstått pga de andra sakerna - men ta det som en glad överraskning om du får ersättning. Jag håller tummarna du får ersättningFörslitningsskador, troligtvis uppkomna av hennes exteriör och överrörlighet. Nej de är inte kollade tidigare
Vad är det för 'felaktigheter' i hennes exteriör som kan ge en sån förslitning?Förslitningsskador, troligtvis uppkomna av hennes exteriör och överrörlighet. Nej de är inte kollade tidigare
”Raka haser, ökat genomtramp bb på gränsen till björnfot - tydlig skillnad från sist!” står det i journalenVad är det för 'felaktigheter' i hennes exteriör som kan ge en sån förslitning?![]()
”Raka haser, ökat genomtramp bb på gränsen till björnfot - tydlig skillnad från sist!” står det i journalen