MinIan

Trådstartare
Jag blir smått irriterad.. för jag sitter vid min brors dator, och hela rutan är som utdragen, det är så svårt å förklara.. men om jag tittar på bilder på datorn, så blir bilderna alldelens långsmala.. och så¨här har inte datorn vait förut..
hur kan man få skärmen å se normal ut?
 
Sv: Skärmen

Du kanske inte ska ändra om det inte är din dator
 
Sv: Skärmen

jo, denna kan jag ändra på.. svårt å förklara varför :p

eftersom att den har varit "normal" förut, sist jag var här så blir jag inte förvånad om min bror råkat göra nått så det blivit såhär hemskt! man ser ju inte hur bilderna man kollar på egentligen ser ut, när dom är så pass utdragna :crazy:
 
Sv: Skärmen

Har han skaffat en widescreen skarm sa kanske han inte andrat drivisarna och da blir det sa!
 
Sv: Skärmen

nej, det har han inte, skärmen har han haft sedan han köpte datorn.. jag har tryckt på knappar på själva skärmen och gått in på kontrollpanelen, men jag hittar ingenstans dör jag kan ändra så det ser normalt ut.. kan försöka fixa en bild så ni får se hur det ser ut..
 
Sv: Skärmen

nu fick jag reda på att min bror inte vet hur det gått till, att skärmen blivit såhär.. ännu mer förvirrad :confused:
 
Sv: Skärmen

ta mobilkameran och ta en bild av det hela och lägg upp på tex photobucket, skicka in länken här så får vi se vad du menar.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag sitter mycket hemmakontoret nu för tiden och leker i Adobes Creative Cloud om kvällarna, och dels är det inte så roligt att sitta på...
Svar
2
· Visningar
598
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 225
Senast: Whoever
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 551
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp