Skicka sms

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Cronis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 465
C

Cronis

vart nånstans kan man skicka gratis sms från nätet?

Mer än passagen för där ifrån kan jg inte skicka.

Det får gärna vara nått smidigt, så man slipper å regga sig å hålla på

Sv: Skicka sms

Men det funkar ju inte att logga in på vodafone. fy fan va kasst

på halebop får man 3 sms/dag

om man dessutom har halebop kontantkort får man dessa 3 sms + 2 till sms/dag = 5 sms/dag

Jag har inte halebop... men måste man regga sig där eller?

halebop har ändrat, man måste ha halebop kontantkort för att skicka överhuvudtaget nu :(

På vodafone registerar du dig på "my vodafone". Snabbt och hur enkelt som helst :)

Tänk vad framtiden går framåt när man läser en sån här gammal tråd :P Nu finns det ju whatsapp, kik, smsgrupp, imessage och massor av gratistjänster för sms =)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 7 8 9
Svar
175
· Visningar
22 323
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 066
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor... 2
Svar
29
· Visningar
5 275
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 409
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka