Bukefalos 28 år!

skola om till western, finns det tränare i stockholm?

olivia_indra

Trådstartare
Hej!
Jag har en fjording som jag rider engelskt på för stunden men tror att hon skulle passa bättre som en westernhäst om hon skolades om och därför skulle jag vilja ge det ett försök. Det jag nu undrar är om det finns någon westerntränare i Stockholm som skulle kunna passa för att hjälpa mig skola om min ponny. Vi står i Åkersberga och har inte trailer så skulle vara bra om tränaren har möjlighet att åka ut till mitt stall och hålla lektion. tacksam för tips och råd! :)
Olivia
 
Sv: skola om till western, finns det tränare i stockholm?

Kika i westernforumet, där finns flera som kan komma med tips. Jag har noll koll i ditt område.. Men kolla WRAS.se och hitta närmsta klubb, fråga dem om träningar.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 458
Senast: WBanna
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 310
Senast: LiviaFilippa
·
Träning Hej! Jag är medryttare på en fantastisk D-ponny som rider ca 2-3 dagar i veckan och tävlar lite då och då, rider även för tränare...
Svar
10
· Visningar
1 177
Senast: Rosett
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
2 455
Senast: Lycan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp