Bukefalos 28 år!

Skolmästerskapet i Agility

Minerva

Trådstartare
Ja vi hade agilitytävling på skolan idag :)
Körde med Ori Mongovovven själv
Vi va näst sist så jag hannju bli lite nervös
Det gick väl inte så överdrivet bra :/ Men kul va det iaf :D

Sedan så skulle det bli hoppklass... Vi började gå banan.. och jag märker det dumma :crazy: hindrerna är på höger sida!! :eek:
De fåtal gångerna jag har tränat med honom på höger sida har det gått katastroof!!.. eller.. asså han springer över på vänster sida och är allmänt ivägen :p
Så eftersom det bara va på skolan så känndes det som att jag ville inte köra den banan utan ville träna mer så att det inte blir så stressigt och så

Så jag hoppade över den klassen .. Hahaha hoppade!! :rofl: hrm.. f-låt kass humor..

Så när allt va klart så tänkte jag att jag testar en gång utan tävling o så..
Jag blev så besviken!!! Jag SKULLE ha vare med!! Det gick verkligen hur bra som helst :o
Fattar inte varför det gick så dåligt förut när jag tränade med honom på höger sida.. Men nu vet jag iaf det..

Men det va iaf hur kul som helst å springa med honom :D även då han skippade en del hinder, och hoppade över själva hinderstödet på sidan istället för över pinnen en gång :p

Synd bara att det inte blev några bilder, kära Malin hade med sig kameran men glömde ta kort
 
Sv: Skolmästerskapet i Agility

ja det va verkligen jätte kul :D
Och jag är sååå arg på mig själv att jag inte körde ändå!
Visst att det va en massa folk (årskurs1-8) som kollade på och skrattade som tok så fort man gjorde nått fel :p
Men ändå... :)
Nästa gång blir det annat!!
 
Sv: Skolmästerskapet i Agility

jo det är väl det enda man kommer att längta tillbaka till :p
men det känns verkligen skönt att det är typ 22 :eek: dagar kvar :)
Men ack det känns overkliget :o
 

Liknande trådar

Träning hej, har haft min ponny som är från irland i snart två år (blir 8 i år) o i början var han livrädd för bommar på marken, alltid jätte...
Svar
9
· Visningar
1 569
Senast: sorbifolia
·
Utrustning Jag har ju tidigare skrivit om min lilla Welsh som vid tre av fyra gånger hon åkt hoppat bom i transporten. Tack och lov har vi alltid...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 190
Senast: Thera
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 279
Senast: __sofia__
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 807
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp