Bukefalos 28 år!

Skulle inte MSN messenger stängas ner...

Sv: Skulle inte MSN messenger stängas ner...

Nya uppgifter från Microsoft klargör dock att endast Microsofts egen klient för MSN Messenger kommer att stängas av den 15 mars. Tredjepartsprogram som använder tjänstens protokoll kommer fortfarande att kunna kopplas upp mot tjänsten fram till oktober i år, skriver Ars Technica.
 
Sv: Skulle inte MSN messenger stängas ner...

...den 8:e? Hos mig funkar den ännu O_o hur är det hos er?

Vet även en del som sitter via MSN. Själv vet jag inte då jag suttit via Skype sedan i Februari men som sagt: sett flera andra använda MSN. Satt faktiskt i förrgår och funderade på precis samma sak :D.
 
Sv: Skulle inte MSN messenger stängas ner...

Man kan inte installera MSN på nytt nu, utan då är det Skype som gäller. Men har man MSN kvar sen förut går det fortfarande att använda.
 
Sv: Skulle inte MSN messenger stängas ner...

Tyckte inte den var nå bra längre när dom gjorde om, bytte till Trillian, samma fast inte riktigt.. typ, det funkar :)
 
Sv: Skulle inte MSN messenger stängas ner...

Vet även en del som sitter via MSN. Själv vet jag inte då jag suttit via Skype sedan i Februari men som sagt: sett flera andra använda MSN. Satt faktiskt i förrgår och funderade på precis samma sak :D.

Jag är en sådan som är antinymoderniteter och har ännu inte fått tummarna loss och skaffat mig skype! Det verkar ju vara sååå besvärligt och jag kan ju inte det. :banghead: Det är nog därför jag anser det vara besvärligt :)

Så... jag har MSN kvar :)
 
Sv: Skulle inte MSN messenger stängas ner...

kl

SÅ JÄVLA TASKIGT! Jag som tänkte nån vecka innan bytet att jag lika gärna kan vänja mig vid Skype direkt. Hade ju hellre suttit med msn ett tag till, jag hatar den där jävla Skype-skiten! Går ju inte ens att spara konversationer på datorn eller ha egna smileys ens :cry:

Den enda fördelen med Skype är tamefan deras :O, enbart för att den ser ut att förbereda för ett blowjob South Park-style. Det är verkligen den ENDA fördelen imo. Hatar det! :mad:
 
Sv: Skulle inte MSN messenger stängas ner...

Har ljudet avstängt. Men ja, det finns kvar. Kommer uppdaterade versioner ibland.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 459
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Vet ni om man kan pausa händelser från en viss person som kommer upp i messenger en tid? Är det vi så fall i facebooks inställningar...
Svar
7
· Visningar
697
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Efter att vi råkat ut för att diskmaskinen inte funkat i vår lokal - och upptäckt att det berott på att föregående hyresgäst stängt...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 143
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
338
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp