Skulle ni som vuxna använda de här tofflorna?

Jag skulle nog helst köpa någon av de andra än just dessa, tycker dessa ser så tråkiga ut men också att de inte alls ser varma och fluffiga ut. :)

Tur vi är olika och skor finns åt oss alla! :D
Jag tror att jag hade blivit alldeles för varm i sådana där jättefluffiga tofflor! Tofflor för mig fyller nog mest funktionen att skydda mig från (det kalla) golvet, så jag behöver liksom inte så himla mycket fluff runtomkring. Är jag riktigt kall om fötterna tar jag på mig raggsockar istället.

Värst är dock mina föräldrar, de använder tofflor à la Birkenstock, alltså de där klassiska med två remmar och öppet däremellan, som inneskor. DÄR kan vi snacka omysigt! O_o
 
Jag tror att jag hade blivit alldeles för varm i sådana där jättefluffiga tofflor! Tofflor för mig fyller nog mest funktionen att skydda mig från (det kalla) golvet, så jag behöver liksom inte så himla mycket fluff runtomkring. Är jag riktigt kall om fötterna tar jag på mig raggsockar istället.

Värst är dock mina föräldrar, de använder tofflor à la Birkenstock, alltså de där klassiska med två remmar och öppet däremellan, som inneskor. DÄR kan vi snacka omysigt! O_o
Sådana har min mamma också, det måste vara kallt som tusan, och hon klagar ibland på att hon är frusen om fötterna. Jamen ta på dig fluff på fossingarna, jag köpte ju några till dig ju! :D
 
jag letar efter tofflor till en vuxen person och sorterade på storlek 43 . Fick då upp några som jag tycker verkar rätt opraktiska. Till exempel denna känns som lite opraktiskt

Visa bifogad fil 134360
Denna hade jag kunnat använda. Söta ju.
Nu har jag hellre ett par strumpor extra inne, men jag springer inte direkt runt massor i de lägen jag har tofflor 😇.
Och jag tror de där kan vara rätt ok att gå kortare bitar med?
 
Jag kan tyvärr inte gå i såna pga en krånglande fot, jag behöver riktiga sandaler inomhus, plus att jag är väldigt varm om fötterna men annars hade jag lätt kunnat tänka mig nån av dem, jätteroliga ju! Min man hade nog också gillat dem, han går annars i fårskinnstofflor när han är frusen men såna här hade han nog glatt tagit på sig. :D
 
För er som gillade tofflorna kan jag meddela att samtliga hittade jag på Zalando. Tur att smaken är olika och att vi alla kan hitta något vi gillar :) För mig hade det inte varit praktiskt eller i min smak men såklart hade de inte tillverkat eller sålt det om det inte hade funnits folk som köpte. 🙂
 
Värst är dock mina föräldrar, de använder tofflor à la Birkenstock, alltså de där klassiska med två remmar och öppet däremellan, som inneskor. DÄR kan vi snacka omysigt! O_o

Sådana har min mamma också, det måste vara kallt som tusan, och hon klagar ibland på att hon är frusen om fötterna. Jamen ta på dig fluff på fossingarna, jag köpte ju några till dig ju! :D
Såna har jag för att jag har så ont i fötterna så hårda golvet går inte så bra utan, fast jag har yllesockar eller andra fluffiga gosiga sockar på fötterna i sandalerna på vintern så det blir varmt och gott. 😊
 
Ar de fran market Radley? Jag har en alskad Radley planbok, med skotten med rott halsband, som haller pa att falla sonder. :heart Om det ar riktigt farskinn sa lar de vara mycket varmare och gosigare an de allra fluffigaste!
Ja precis, det är Radley! De har så mycket fint, jag har suktat efter en plånbok därifrån rätt länge :love:
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 261
Senast: skogaliten
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 368
Senast: Cattis_E
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
430
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp