Skype- och outlookfråga ang kontakter

Rosett

Trådstartare
På mitt ena mailkonto får jag alltid upp några förslag till skype-kontakter.

"Personer som vi hittat på Skype
Bjud in de här kontakterna till din Skype-kontaktlista från din adressbok. Du kan ringa, skicka meddelanden och dela filer med dem – var de än är.
"

Ingen av dem (5 st) finns i min adressbok i hotmail/outlook! En är en släkting, de andra är fd kontakter som jag tog bort för minst två år sen så varför kommer de som förslag? Är bara kontakter i adressboken i outlook som ska komma som förslag ju.

:confused:

Kan det vara de som har kvar mig i sina adressböcker och därför får jag dem som förslag?

:confused:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 258
Senast: Klara
·
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: Fideli
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 075
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Jobbade tidigare på en avdelning i anslutning till ett större boende, lärde känna personer även på det boendet och fick många goa...
Svar
6
· Visningar
1 620
Senast: Emine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp