Skype- och outlookfråga ang kontakter

Rosett

Trådstartare
På mitt ena mailkonto får jag alltid upp några förslag till skype-kontakter.

"Personer som vi hittat på Skype
Bjud in de här kontakterna till din Skype-kontaktlista från din adressbok. Du kan ringa, skicka meddelanden och dela filer med dem – var de än är.
"

Ingen av dem (5 st) finns i min adressbok i hotmail/outlook! En är en släkting, de andra är fd kontakter som jag tog bort för minst två år sen så varför kommer de som förslag? Är bara kontakter i adressboken i outlook som ska komma som förslag ju.

:confused:

Kan det vara de som har kvar mig i sina adressböcker och därför får jag dem som förslag?

:confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan Ursäkta på förhand för frustrerat gnäll... Det bubblar bara över ibland. Men jag förstår mig verkligen inte på det här med folk som... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 143
Tjatter REGLER Var snälla mot varandra och mot LL LL bestämmer, men förslag och frågor är naturligtvis välkomna. Vid missad röstning riskerar... 38 39 40
Svar
793
· Visningar
26 243
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -... 66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
57 918
Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 768
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet