Slipa Ikea-grej

Har ingen värmepistol och inga planer på att köpa en så kör på slippapper istället 😄
Då lär du få köpa stora mängder sandpapper. Att slipa lack är vidrig och förstör papprena snabbt. Jag försökte slipa bort lack på ett massivt bord en gång men trots maskin så slutade det med att hag mest ruggat lacken så att färgen kunde fästa. Det hade inte gått att betsa det då det fanns ett lacklager kvar. Det gick som sagt åt massor av papper till det projektet och jag var inte i närheten av att få bort lacken mer än på kanterna och hörnen.
 

Liknande trådar

Hemmet Fick ett par gamla Öglan stolar av pappa, och de skulle behöva lite kärlek överhuvudtaget. Funderingarna gick först om att måla dem...
Svar
18
· Visningar
8 242
Senast: Solvira
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
4 894
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
21 065
Senast: Lobelia
·
H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 113
Senast: anyberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Trixtråden
  • Akvarietråden IV
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp