Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu kommer jag lämna bukefalos och denhär gången så är det föralltid. Nu den sista tiden så har jag över talat mamma att jag skulle få skriva här för att det kändes som jag har vänner här och det bara är skönt att kunna skriva med andra både dagbok och om annat och läsa och så.
Men jag har in sett nu att det är för mycket neggativt. Och det är ABSOLUT INTE till er som har skrivit till mig eller gillat nåt jag har skrivit eller sånt! Utan jag KOMMER sakna er och jag kommer säkert vilja komma tillbaka för er.
Men jag har in sett att jag inte passar in här precis som jag inte passar in nånstans heller. Och det finns ingen andledning för mig att försöka vara här mera. Så FÖR MIG så kommer jag att lämna bukefalos föralltid nu. Men det kommer finnas kvar i min hjärna och kommer sakna endel så sjukt mycket men det spelar ingen roll. För jag kommer aldrig passa in här iallafall och det är iallafall bättre för alla er utan mig.
Så hejdå och tack för allt possitivt till alla ni som har hjälpt mig och så ❤️
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 056
Senast: Mauen
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 353
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag har hört om autism är att många som har det har mera känsla om rätt och fel motför andra. Men det stämmer ju inte för...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 107
Senast: emma-vsm
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ville förklara lite men det är bara stopp i min hjärna och att jag inte kan skriva här. Och jag vet att vissa tycker att det är fel...
27 28 29
Svar
571
· Visningar
34 975
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp