Bukefalos 28 år!

Sluta äta på natten...

Sv: Sluta äta på natten...

Härligt, bra jobbat! Och du - jag tror du klarat en natt till om du velat. Det är viljan det hänger på, vill man inte så kan man inte heller. :laugh:

Problemet är inte att orka rent fysiskt så, jag bara kände mig så tveksam till metoden på något sätt, min dotter skall inte behöva gråta för att hon är hungrig :(

Tack för allt pepp och stöd, det HJÄLPER verkligen !! Nu känner jag mig tryggare både i beslutet och i att det kommer funka :)
 
Sv: Sluta äta på natten...

Ni kommer att klara det galant.

kanske kommer det bakslag, men det klarar ni!
:)
 
Sv: Sluta äta på natten...

Vår yngsta son fyller 2 i mars och slutade nattamma strax före jul. Jag var borta en natt och bestämde när jag kom hem att det får vara slut. Nu får han amma när han ska sova och på morgonen. Första natten var det mycket gråt och han var arg, ledsen, etc. Sedan blev det bättre och bättre men han har fortfarande återfall när han skriker "äta, äta". Jag förklarade för honom att han är så stor nu att han inte längre får äta på natten, att vi behöver sova och att man får hål i tänderna av att snutta så mycket på nätterna.
 
Sv: Sluta äta på natten...

Det är ju det som är så jobbigt när de är såpass gamla, hon förstår ju liksom att jag nekar henne något hon vill ha, på ett annat sätt än vad en bebis gör.
Men nu har jag ytterligare en lyckad natt i ryggen och är så glad, Elina verkar ha förlåtit mig också ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Snart blir jag galen. Jag har ätit mellanpiller (Azalia) i några månader men började få blödningar för några veckor sedan (ca 1 månad...
Svar
18
· Visningar
2 539
Senast: zassoo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 073
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 329
Senast: Bapelsin
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 596

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp