SM i Tornerspel

Skulle vilja(!!), men vi har installning och så den helgen så jag kan inte... :cry:
 
jasså? Vilken häst skulle det vara? *nyfiken* Jag ska ner och jobba som fotograf eftersom min häst fortfarande är för grön för ett SM så jag kan hålla ögonen öppna om du vill
 
kan tyvärr inte svara på de... men om ja itne minns helt fel så kan de vara nån martin som rider.. som e från uppsala trakten om de hjälper.. man åste vara frågvis annars får man juh aldrig reda på nått...
 
hmm.. Om det är den Martin jag tänker på så kommer han inte rida SM. Han är nämligen för ung fortfarande. Men det år han kommer ut på SMbanan får nog de gamla rävarna akta sig för den här killen är DUKTIG!!
 
Jajamen, ska delta som väpnare med och ännu ett år förstöra stämbanden för att heja fram min kära grupp!
Vet du hur många grupper som kommer att delta?
 
nää har faktiskt inte riktigt någon koll... Men jag kan tänka mig att det blir minst 4 fulla lag iaf. Sen vet jag att det kommer några individuella från de sällskap som inte fått ihop hela lag.

Vilket gäng hör du hemma i? Alltid kul att springa på fler galningar här på bukefalos :D
 
Jag är med i Ryttargruppen (det mest medeltida namnet av alla...) och vi kommer iaf med fullt lag som det ser ut nu. Hoppas att vi gör en insats i år och inte fortsätter den nedåtgående trend vi haft nu ett par år, vore ju kul att slå Torneamentum men det är väl kört..Det är ju inte för inte som de brukar plocka guldet!
Vet du vad som är tänkt att hända på lördagkvällen? Om nåt är tänkt alls?
/Lisa
 
Ahh en RG.are =)

Ang lördagskvällen har jag noll koll.. borde väl bli nån middag av nått slag. =) Själv kommer jag leka med eld på kvällen. Innan vinet tar tag i mig för mkt ,)

Rider inte i år eftersom jag inte anser att min häst har erfarenheten nog att klara av ett SM med allt det innebär.

Har vi träffats?

CN kommer med 8 riddare och jag hoppas (förvånande va? *ler*) att dom gör bra ifrån sig. Jag ser väl SM mer och mer som en chans att träffas och umgås - bryr mig inte så mkt om vem som vinner ;)

Vi ses i karlstad! :D
 
Ursäkta, men vart i Karlstad är det? Har hört om Mariebergsskogen. :confused:
 
Ursäkta men vilken tid börjar det och hur länge håller det på?
 
Vet du om Maj-Stins dotter ska vara med och rida??


Nu kommer svaret sent men iaf. Nej Anna ska inte rida något mer. Hon har beslutat att lyssna på läkaren och har lagt ner tornerspelen. Hennes kropp fixade inte detta.
Klasse red dock och gjorde så bra - en individuell femte placering samt Lagbrons. =)
 
Får väl gratulera till bronset iaf! Vi är väl nöjda med silvret men det är ju lite surt att ett litet hål på en havrepåse eller ett hack i ett äpple hade gett ett guld...(270 mot 276 p...) Men vi ska inte klaga!!

Annars ett trevligt SM, synd bara att alla blev så splittrade på kvällen efter eldblåsandet.
Jag såg dig men det är ju inte så lätt att veta om du såg mig...jag var iaf väpnare åt Hertigen (lång blond kille på ett mörkbrunt sto, mörkgröna kläder).

Så nu är det väl bara att ladda för nästa säsong igen (då tar vi guldet, hehe!!)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Orientering mitt i stan, hästar som skrittar genom city och beachvattenpolo utanför uteserveringarna. Under vecka 26 blir det svårt att...
Svar
1
· Visningar
168
Senast: animalasia
·
  • Artikel
Hästnyheter Den 10-13 augusti är det dags för Folksam SM i Sportkörning, där ett helt gäng nya svenska mästare ska utses. Tävlingarna arrangeras av...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Johanna Holmberg vann SM i barfotaverkning tidigare i år. Här berättar hon om passionen för sitt arbete och de fördomar som hon mött...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
535
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp