Smakligt krafftfoder?

Tänker att jag prövar mash o kornkross, äter hon det kan jag förhoppningsvis tillsätta olja med:)

Så hade jag provat också utifrån ditt läge och hästen osv.
Som sagt - kornkross är ju precis som jag påtalade ,som du ju själv även känner till rätt ”opoppis” enl ”diverse hörsägen och folkmun” osv när marknaden översvämmas av div färdigfoder i alla möjliga former, men används mycket hos många insatta professionella med framgång ändå ang precis det du vill åt .

Eftersom du även har en analys på grovfodret och är noga med sånt allmänt så gissar jag att valet på kornkross i sammanhanget även är ett lämpligt alternativ utifrån det :)

Kul att se dig här för övrigt - länge sen :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 516
Senast: Fazeem
·
Foder & Strö Hejsan Jag behöver lite hjälp med hur jag ska tänka kring min hästs foderstat:) hon är en lättfödd fjordhäst som tidigare varit i...
Svar
18
· Visningar
1 205
Foder & Strö Nu behöver jag råd! Jag har en häst som är mycket känslig i magen och kan inte äta vilket hö/silage som helst utan får lätt diarré. Där...
Svar
16
· Visningar
2 331
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan...
2
Svar
35
· Visningar
5 638

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp