Smileytest?

Sv: Smileytest?

kl
banana.gif
 
Sv: Smileytest?

jag undrar fortfarande om t.ex. nya :rofl: ska röra sig som den gamla gjorde? För det gör det inte på min dator... Använder Chrome om det spelar roll.
 
Jag vill ha tillbaka de gamla! Brukar alltid kopiera smileys härifrån till andra ställen just för att bukes smileysar var bäst! Ett annat forum jag är på bytte till nya smileys för ett tag sedan, nästan lika fula som bukes nya, och jag var så glad för att jag kunde låna härifrån så att iallafall jag hade vettiga smileys
 
Senast ändrad:
Sv: Smileytest?

*kl*

VArför har inte buke "poll" funktionen med omröstning? Då hade vi kunnat rösta om saken iallafall.
 
Sv: Smileytest?

Jag tror Moderatorerna fortfarande har det?

Tror inte huvudstående smileyn rör på sig hos någon...
 
Sv: Smileytest?

Knapp

Åh nej. Jag kommer sakna ihjäl mig efter de gamla smileyserna om vi byter till dessa. De gamla var ju de som gjorde buke till buke liksom.:cry:

Ja :C Älskar buke's smilys de gamla, de nya ser ut som de gör på alla andra forum nu för tiden så då kan man ju lika gärna sitta på vilket annat forum som helst :C
 
Sv: Smileytest?

knapp

Nu har jag försökt vänja mig vid de nya men jag måste stämma in i kalgosången. Går det inte att åtminstone tona ner färgskalan en aning? Pastellerna som är nu sticker mig i ögonen.
 
Sv: Smileytest?

Men är det inte bara en vanesak tror ni? Jag ttor det för min del i alla fall.:):crazy:(den här är ju skön). :banghead:(och denna kommer jag garanterat få användning för).
 
Sv: Smileytest?

Jag tror inte det, dels förmedlar de inte de känslor man vill få fram i texten, men så är färgerna och allt sådant på de flesta av dom så stickande att de avbryter för mycket i texten. Jag menar att om någon t.ex skriver en längre text och använder de gamla smileysarna, så förstärker eller förtydligar de känslorna bakom texten på ett ypperligt sätt, medan de nya avbryter flytet i texten. Jag har också försökt vänja mig men det går bara inte, jag tycker att dom är vidriga.
 
Sv: Smileytest?

Jag tror inte det, dels förmedlar de inte de känslor man vill få fram i texten, men så är färgerna och allt sådant på de flesta av dom så stickande att de avbryter för mycket i texten. Jag menar att om någon t.ex skriver en längre text och använder de gamla smileysarna, så förstärker eller förtydligar de känslorna bakom texten på ett ypperligt sätt, medan de nya avbryter flytet i texten. Jag har också försökt vänja mig men det går bara inte, jag tycker att dom är vidriga.
Exakt det LV sa.
 
Sv: Smileytest?

Jag tror inte det, dels förmedlar de inte de känslor man vill få fram i texten, men så är färgerna och allt sådant på de flesta av dom så stickande att de avbryter för mycket i texten. Jag menar att om någon t.ex skriver en längre text och använder de gamla smileysarna, så förstärker eller förtydligar de känslorna bakom texten på ett ypperligt sätt, medan de nya avbryter flytet i texten. Jag har också försökt vänja mig men det går bara inte, jag tycker att dom är vidriga.

Instämmer.

Nu undviker jag helt att läsa inlägg med många smileys och undviker så gott jag kan att använda dem själv. Kanske kan vara bra träning i att uttrycka sig bra i text.. Men ja, det hade ju varit kul om man inte "tvingats" till det.
 

Liknande trådar

Tjatter Är det någon mer om kollar på Gift vid första ögonkastet Australien? Vad tycker ni om det annorlunda upplägget? Jag tror jag gillar det...
Svar
12
· Visningar
447
Senast: Palermo
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 345
Senast: Rosett
·
Utrustning Har precis skaffat en Kemnevall Theia och den har mer framskurna kåpor än jag är van vid på dressyrsadlar. Mina Mattes dressyrschabrak...
Svar
2
· Visningar
290
Senast: peperoni2
·
Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp