Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad roligt att den funkade på dig!@nyponros Måste bara tacka dig igen för foundationtipset! Idag har jag testat den. Jag har varit ute hela dan och det har varit varmt som ett as och jag har svettats. Jag är lite glansig men inte i närheten av hur glansig jag brukar bli.![]()
![]()
Spännande, också sugen på att testa något från det märket. Hur var brow pomade "brow wiz" jämfört med andra märken?
Finns det någonting man kan använda mot påsar under ögonen utan att använda något annat sas?
Alltså, kan man använda en concealer (?) utan att använda primer, foundation, puder och allt det andra...Hade varit så gött att få bort det mörka utan att behöva greja med massa olika produkter.
Jag använder denna; http://kissedbyeco.se/makeup/concealers/mineral-concealer-1959/ Fungerar fint solo.
Finns det någonting man kan använda mot påsar under ögonen utan att använda något annat sas?
Alltså, kan man använda en concealer (?) utan att använda primer, foundation, puder och allt det andra...Hade varit så gött att få bort det mörka utan att behöva greja med massa olika produkter.
Jag kör på sammandragande kräm, som verkar - inte döljer. Påsarna är ju kvar även om man kamouflerar att de är blå...
LCC har en kräm jag gillar.
"Eyelighter är en mycket skonsam, fjäderlätt ögoncréme. Produkten är parfymfri och passar dig med känslig hy. Ljusreflekterande partiklar trollar bort linjer så att huden ser jämnare ut. Minskar svullnad och mörka ringar."
Vad rekommenderar ni för läppglans? Det ska inte vara kladdigt, och lukta/smaka gott.
Tack för tips! Och bra pris på dem också!Nyx butter gloss!Konsistensen är krämig, skön på läpparna och blir inte "sticky". Massa fina färger också, jag har nog 5-6 st
![]()
Någon som har tips på bra rengöring som inte kräver vatten?
Testat Sensibio H2O och trodde jag hittat rätt. Tar bort allt, torkar inte ut osv. MEN jag får finnar! Hela hakan full! Använder flytande black soap i duschen men duschar bara en gång per vecka på kvällen, annars är det morgon. Så att ta bort solskydd osv på kvällen i duschen fungerar inte i normala fall.
Jag vill alltså ta bort smink, solskydd osv utan att behöva använda vatten, ansikte, armar och dekolletage.