Bukefalos 28 år!

Snälla nåla masktråden igen!

wrangler

Trådstartare
Varför kan vi inte ha Avmasknings FAQ-tråden på Hästvård nålad?

Tyckte det var så himla smidigt!
 
Sv: Snälla nåla masktråden igen!

Nu är jag inte inblandad i nålning eller avnålning av just denna tråd, men generellt gäller att vi ska försöka ha så få trådar som möjligt nålade.

Intressanta trådar hamnar högt upp i alla fall och jag vet av egen erfarenhet att det finns en risk att man blir lite blind för nålade trådar, då man "vet" att de ligger där de ligger men ofta inte har något nytt i sig sedan man senast var inne och läste.

Ibland är det bra med en tråd om ett ämne för att ett forum inte skall svämmas över med trådar om samma sak och då kan det vara bra med en nålning. I detta specifika fall överlåter jag till huvudmoderatorn för det forumet att hantera detta efter eget huvud.
 
Sv: Snälla nåla masktråden igen!

Jag saknar också just denna nålning! Ffa trådstarten var en väldigt bra sammanställning och "baskurs".
 

Liknande trådar

Gnägg Vi har ju en tråd om vilka raser folk inte tycker så mycket om, och jag insåg när jag läste den att jag är väldigt mycket bättre på att...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
7 577
Senast: Linda_A
·
  • Artikel
Dagbok Om det flyger en svart drake över himlen från solen och försvinner bakom ett moln betyder det då att man måste prata om drakar om man...
2
Svar
29
· Visningar
3 003
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag snubblade häromdagen, foten vred sig först åt vänster o sen åt höger, med ett rätt högt knäckande ljud. Gjorde svinont o jag blev...
Svar
19
· Visningar
987
Senast: sassiball
·
Western Jag använder inte FB och tänker inte börja igen med det. Men jag skulle gärna vilja ha folk online att bolla med, fråga saker osv. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
3 536
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp