Snart kommer deklarationen.

Kivra plingade till i eftermiddags. Stämde bra överens mot det jag fick fram när jag gjorde prel uträkningen häromdagen. Ca 40k. :nailbiting: Inte förvånad då det drogs för mycket skatt på slutlönen jag fick från förra jobbet...
Blir fint o fylla sparkonton med inför framtida behov/ buffert för lite snålare månader.
 
Forra aret hade vi mer an 40000 kr att betala tillbaka ... I ar borde det vara mindre ... MEN ... det ar IRS vi talar om och vi har nog tjanat lite mer an aret innan, sa jag ar nervos :nailbiting: och lar fa vara det tills var tax tjej har raknat klart och kan tala om hur det ser ut.:bag:
 
Äntligen fått min, får betala i år igen. :meh: Trots att jobbet drar 1500 extra i månaden. Fan vad tröttsamt. Betydligt bättre summa i år förvisso, ca 3800 kr. Förra året fick jag betala 26700.

Får se vad det landar på efter lite avdrag.
 
8600 kr får jag tillbaka, pust. Trodde jag skulle behöva betala tillbaka då jobbet nog dragit något lite i skatt, men "räddas" upp av de dyra räntorna...
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
531
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 140
Senast: Norma
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 460
Senast: ameo
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
10
· Visningar
2 026

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp