Bukefalos 28 år!

Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Räkna inte med det:angel: Jag började spela 2006;)

Hälsningar hon som förstod att Dentaku var ängel först när ulvarna var vänliga nog att tala om det... Jag ser det som ett tack för paketen:idea:


Anade att det var den rollen Mirtai menade när hon sa att hon hade koll på Ds roll.

Fattade du min hint om din roll?
 
Fattade du min hint om din roll?

Du menar "Jag har anat sen första natten"? Jo jag jag misstänkte redan när jag skicka skyddet att du skulle misstänka att det var från mig så det var ganska väntat, var ju en medveten risk ibland får en chansa hade varit bra om du var god men nu blev det dåligt istället sådant som händer. :)

Jag räknade typ med att du anade min roll oavsett om du var god eller ond.
 
Skit samma, jag kommer alltid tycka att vi vann egentligen!!

Tack för en grymt rolig lek, en av de bästa jag varit med i!!

:bump::banana::bump:
Ulvskrälle ;)

Jag misstänkte att du kunde vara ulv som lurades. Men det kändes över nojigt + att om du spelade så bra så förtjänade du att vinna.

Men efter snurris åkte så kändes det som något inte stämde. Men annars är jag nöjd att jag hade ganska rätt i mitt pusslande.

Hinner inte läsa allt eftersnack nu. Återkommer imorgon :)
 
Måste erkänna att jag jobbade hårt för att du inte skulle misstänka mig ;) tänkte att om jag lurar dig så lurar jag resten också.

Sedan spelade jag nästan för bra ibland, fick sudda och börja om med en del inlägg för att de var för avslöjande

Du gjorde ett bra jobb ja. Som sagt jag litade inte på Arts tankar om dig för jag visste ju att jag delat ut skydd till just dig och jag är väl den ända du lurat skiten ur tidigare dessutom så jag borde ju liksom ha misstänkt dig merO_o Även om jag generellt sett inte är den mest svårlurade så borde ju jag vara den som som hade störst chans att avslöja dig. :p

Du hade liksom lagom mycket fel och lagom egna teorier utan att vara för avikande i dina tankar.
 
Jag var inte så bra på att förklara mig heller så inte så konstigt. Var ju tvungen att rösta på dig men var sjukt osäker där!
Helt rätt röstat!
Är man siare så MÅSTE man rädda sig själv till varje pris.

Du gjorde ett bra jobb och ärligt talat så trodde jag inte du var siare.
Att du var god visste jag ju (ehrm) men som god hade jag nog också röstat på dig faktiskt
 
Du gjorde ett bra jobb ja. Som sagt jag litade inte på Arts tankar om dig för jag visste ju att jag delat ut skydd till just dig och jag är väl den ända du lurat skiten ur tidigare dessutom så jag borde ju liksom ha misstänkt dig merO_o Även om jag generellt sett inte är den mest svårlurade så borde ju jag vara den som som hade störst chans att avslöja dig. :p
.

Vi fattade att du var den enda som troligtvis kunde avslöja vår bluff runt Mirtai. ffa pga rutin. MEN @quarter4ever var väldigt bra på det nu på sluttampen
Inatt hade vi först valt att käka q4 men insåg att fan om hon försvann så fanns liksom ingen god roll kvar åt vårt trumfkort (Mirtai) så vi var tvugna att käka spionen som var den enda som verkligen kunde bevisa en massa jobbiga saker.

@Artline synade mig vid ett tillfälle (vem hade fått extraröster - inte fan visste jag, det visste ju q4e) och jag ignorerade och hoppades att hon skulle dö lite passande.

Samma sak med @glömmerallt som snällt talade om för mig vem som skickat en sia.....jag ignorerade det. Förlåt men vad skulle jag säga. Jag hade ju redan innan låtsats att jag siat bollen_ Hade jag hållt igen med det hade jag kunnat få med dig på att jag siat q. Fyfan vad svårt det är att luras trovärdigt. Man får inte vara för ärlig och säga allt.

MEN @quarter4ever var riktigt vass på sluttampen. Vilken förändring från en glad pladdrig gamäng till en som verkligen var jobbig för oss.....när hon började ventilera tankarna om hur Mirtai kunde blivit god var du...jobbig ;)

Jag har haft buskul under denna lek och för min mentala hälsa är det bra att den är slut.

Visst vann min sida?
Vi hade ett fantastisk samarbete hela vägen och särskilt igår var det underhållande att rösta samstämmigt på en god (förlåt @Snurrfian ).

Och att få cred att vi spelade bra gjorde leken extra kul.

Jag kände mig psykotiskt och olade PÅ RIKTIGT för jag tänkte mig in i att vara god. @glömmerallt hade bäddat så fint för alla möjligheter och jag tänkte vad fan - är man galen så är man.....
 
Vi fattade att du var den enda som troligtvis kunde avslöja vår bluff runt Mirtai. ffa pga rutin. MEN @quarter4ever var väldigt bra på det nu på sluttampen
Inatt hade vi först valt att käka q4 men insåg att fan om hon försvann så fanns liksom ingen god roll kvar åt vårt trumfkort (Mirtai) så vi var tvugna att käka spionen som var den enda som verkligen kunde bevisa en massa jobbiga saker.

@Artline synade mig vid ett tillfälle (vem hade fått extraröster - inte fan visste jag, det visste ju q4e) och jag ignorerade och hoppades att hon skulle dö lite passande.

Samma sak med @glömmerallt som snällt talade om för mig vem som skickat en sia.....jag ignorerade det. Förlåt men vad skulle jag säga. Jag hade ju redan innan låtsats att jag siat bollen_ Hade jag hållt igen med det hade jag kunnat få med dig på att jag siat q. Fyfan vad svårt det är att luras trovärdigt. Man får inte vara för ärlig och säga allt.

MEN @quarter4ever var riktigt vass på sluttampen. Vilken förändring från en glad pladdrig gamäng till en som verkligen var jobbig för oss.....när hon började ventilera tankarna om hur Mirtai kunde blivit god var du...jobbig ;)

Jag har haft buskul under denna lek och för min mentala hälsa är det bra att den är slut.

Visst vann min sida?
Vi hade ett fantastisk samarbete hela vägen och särskilt igår var det underhållande att rösta samstämmigt på en god (förlåt @Snurrfian ).

Och att få cred att vi spelade bra gjorde leken extra kul.

Jag kände mig psykotiskt och olade PÅ RIKTIGT för jag tänkte mig in i att vara god. @glömmerallt hade bäddat så fint för alla möjligheter och jag tänkte vad fan - är man galen så är man.....
jag har nog glömt att berätta för er att jag har en enorm vinnarskalle?:p dock inte på blodigt allvar förstås! Humor finns det gott om!

sedan får jag säga att du hade en klockren analys efter jag vart utröstad som Q1, det VAR faktiskt en liten taktik att det kunde vara bra att offra mig så de andra goda kunde börja nysta i vilka som var onda, utan att en viktig roll riskerade att åka ut:up:
 
Vi fattade att du var den enda som troligtvis kunde avslöja vår bluff runt Mirtai. ffa pga rutin. MEN @quarter4ever var väldigt bra på det nu på sluttampen
Inatt hade vi först valt att käka q4 men insåg att fan om hon försvann så fanns liksom ingen god roll kvar åt vårt trumfkort (Mirtai) så vi var tvugna att käka spionen som var den enda som verkligen kunde bevisa en massa jobbiga saker.

@Artline synade mig vid ett tillfälle (vem hade fått extraröster - inte fan visste jag, det visste ju q4e) och jag ignorerade och hoppades att hon skulle dö lite passande.

Samma sak med @glömmerallt som snällt talade om för mig vem som skickat en sia.....jag ignorerade det. Förlåt men vad skulle jag säga. Jag hade ju redan innan låtsats att jag siat bollen_ Hade jag hållt igen med det hade jag kunnat få med dig på att jag siat q. Fyfan vad svårt det är att luras trovärdigt. Man får inte vara för ärlig och säga allt.
.
.

Efter att snurrfian åkt fanns det inte riktigt någon god roll kvar till dig heller så tror inte det spelat någon roll, jag förstod inte att du låtsatssia bollen heller. :rofl:

Det där med att "trycka upp brevbärarrolllen under näsan på dig" var lite av ett test, hade du varit god hade jag fått respons tänkte jag så när den uteblev så rasslade du snabbt upp på min lista över misstänkta.
 
Grattis goda! Jag hade sjuk tidsbrist - vilket resulterade i att jag råkade skriva i tråden istället för lyan. Snacka om paniken när jag insåg det!!
 
För det första, jag beklagar sorgen Cirkus, det är jobbigt när vänner lämnar oss.
Och vem din tvilling var fattade vi i samma stund hon började sörja
Men något frustrerande var det att nästan skrika ut min roll och de goda "Eh oj vad skum hon är"... :banghead:

Jo, hon hade det kämpigt och jag kände mig elak ibland men det måste man vara i en sån här lek. Gå över med en bulldozer om det krävs.
:D Jag fattade ganska så omgående när jag började syna dig och försökte följa @Shaggy råd men ingen fattade något förutom ulvuslingarna... :mad:

Men fantastik kul lek! och som sagt @Paddington aj lööööv juuu:love: och så ett speciellt omnämnande till allas våran bartender @Habina du blev bättre och bättre i baren! :up:
 
Vi fattade att du var den enda som troligtvis kunde avslöja vår bluff runt Mirtai. ffa pga rutin. MEN @quarter4ever var väldigt bra på det nu på sluttampen
Inatt hade vi först valt att käka q4 men insåg att fan om hon försvann så fanns liksom ingen god roll kvar åt vårt trumfkort (Mirtai) så vi var tvugna att käka spionen som var den enda som verkligen kunde bevisa en massa jobbiga saker.

Det var ju det svåraste, att spela god utan att ha en roll som passade ;) Hade varit enklare om det funnits någon bybo kvar också
 
Kan tänka mig det, tyvärr gjorde ju ingen annan det.
eh oh :o:o:o
Jag reagerade ju på kommentaren....( bara att jag inte fattade-jag var ju på ulvjakt!!!)
hade jag sett den någon dag senare så hade jag nog greppat, för då klickade hjärnan igång på allvar.
Och det var nog när Snurrfian åkte som jag VERKLIGEN började vända och vrida på allt för då tog min tävlingsinstinkt vid samt att jag var oerhört harmsen över att man skämtade med mig arprillo!:cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 980
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 321
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 660
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 615
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Shop to you drop, del 4
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp