Snygga rid-/ländtäcken?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 4 072
L

Lord Owen

Nu vill jag ha tips på fina ländtäcken och rid-/skrittäcken! :)
Visa gärna bild och berätta var man kan få tag på dem.

:bump:

Sv: Snygga rid-/ländtäcken?

Tycker detta är snyggt och BRA! går ju att beställa i många olika färger, paspoaler och kantband. Detta är ett vinrött med guld paspoal och det är från Mias :)

havannauppstlld.jpg

Det har jag tittat på förut! :) Är det ull eller bävernylon? Storlek? Jättefint!

detta är bävernylon med flecceinsida och i stl 155. tror det är lite små i storleken för denna häst har 145 på de flesta andra täcken...

det på bilden ser ut som bävernylon (vattenavvisande)

Jag har ett mia's ridtäcke i ylle, det är super!! mitt är mörkgrönt med guldpasspoal o marinblå kant
beställde mitt på Börjes, fick det för under 500 kr vilket är billigt :d

Måste bara få säga att jag tycker INTE att de är små i strl min har samma som på andra :)

Mias RS har snygga både rid- o länd-täcken till bra priser o man får ju välja färger själv.
Exklusivs ser fina ut o billigare än Mias + man får välja färg.
Hansbo's golden stripe är :love: Min kompis har ett sånt och det är så jävla snyggt.
Equiline's är jättefint o i supertjock ylle, jag älskar mitt. + att det är vändbart, rutigt på ena sidan o mörkblått på andra, finns även som ridtäcke o i grönt vad jag vet, andra färger har jag inte sett.

Har mias RS någon hemsida?

/ Sara

Ridtäcken tycker jag är skit så det använder jag inte. ´Men snygga ländtäcken har både Mias och sen Z-täcket. Z-täcket är inte speciellt dyra heller. Tror jag gav 250:- för mitt i fleece och 350:- för det i bävernylon. Deras hemsida är http://www.z-tacket.com

fleece.

IMG_0456.jpg
[/IMG]
Från mias, bävernylon. marin med vit kant å gul paspoal

ja tävlade för dem förut :) fick med det me rasmus.

jahaa. på så vis :p så du bor i krokarna?
jag vill oxå ha ridtäcke från srk. o jacka.
men nehejdå.

jajamensan ;) s-tälje.
men tävlar du för dem? varför har ja fått för mej att du står på botkyrka(skrevsta) med din(a) häst(ar)?

gaaah stå där?! nej nej nej nej. aldrig i livet.
jag har stått på elvesta förrut o tränat på brs men det var förrut :p sen förra året är jag medlem hos srk o tävlar för dom. innan var det åsr.
nej gud, absolut inte. haha. står på sydligare breddgrader :D

Jag har ett jättesnyggt Mark Todd ridtäcke :love:
Det är nån sorts Grå/blå färg, svårt att förklara, sedan är det skuret efter skänkeln, så det går ner där bak.. Det är vita reflexer i hörnen..
Hehe bra förklaring här :angel: Ska se om jag hittar bild!!
Köpt på sadelkammaren (heter det va?) i Bromma..

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 752
Senast: Edla
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka