Bukefalos 28 år!

Sött tidsfördriv..

Sv: Sött tidsfördriv..

Jag satt faktiskt och tittade på den här jäkla (sovande!) fågeln hela natten efter att du lagt in länken. Men det hände liksom inte så mycket och jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva i tråden. Men tack för en kul länk :)
 
Sv: Sött tidsfördriv..

Jag satt faktiskt och tittade på den här jäkla (sovande!) fågeln hela natten efter att du lagt in länken. Men det hände liksom inte så mycket och jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva i tråden. Men tack för en kul länk :)

Jo på natten är den om möjligt ännu mer inaktiv :P Men det är svårt att sluta kolla ändå.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 876
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 774
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 662
Senast: alazzi
·
Hästvård Jag har en 3-åring hemma på prov som har varit oren på hårt/grusigt underlag med hypotes sulömhet. Vill gärna bolla lite! - Gick oskodd...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 428
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp