Solhems Nalle 127

S

sindrella

Jag skulle görna vilja veta lite mer om fjord hingsten Solhems Nalle 127. Är det någon som vet något intressant om honom? :confused:
 
Jag kan skriva ut det som står i hingstkatalogen om du vill.. vet inte riktigt vilken sorts information du vill ha.
 
ja.. det skulle vara snällt om du ville skriva ut nått om honom.. jag är intresserad av all information man kan hitta! :D
 
Aj då... märkte precis att han inte står i hingstkatalogen.. ska försöka hitta några gamla lill-blakkar där det står om honom.
 
ja.. vill du göra det så är det väldigt snällt av dej!
 
men du team tanja! va du på riks i år och tävlade? isåfall såg jag dej där! :)
 
Sv: Solhems Nalle 127

det enda jag vet är att han är pappa till min fjording och att han är rödblack ^^
 
Sv: Solhems Nalle 127

Jag vill veta allt som finns att veta om Solhems Nalle 127!
 

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 361
Senast: Lea88
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 009
Senast: Karro-Lina
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 136
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 139
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp