Solhems Nalle 127

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare sindrella
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 2 314
S

sindrella

Jag skulle görna vilja veta lite mer om fjord hingsten Solhems Nalle 127. Är det någon som vet något intressant om honom? :confused:

Jag kan skriva ut det som står i hingstkatalogen om du vill.. vet inte riktigt vilken sorts information du vill ha.

ja.. det skulle vara snällt om du ville skriva ut nått om honom.. jag är intresserad av all information man kan hitta! :D

Aj då... märkte precis att han inte står i hingstkatalogen.. ska försöka hitta några gamla lill-blakkar där det står om honom.

men du team tanja! va du på riks i år och tävlade? isåfall såg jag dej där! :)

Sv: Solhems Nalle 127

det enda jag vet är att han är pappa till min fjording och att han är rödblack ^^

Sv: Solhems Nalle 127

Jag vill veta allt som finns att veta om Solhems Nalle 127!

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
449
Senast: Rosett
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 309
Senast: Murray
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Piaff
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka