Tack!Ska titta på den också.
Efter besöket igår kände jag mig missmodig måste jag säga.
Jag har också appen Tät, köpte betalversionen efter andra barnet. Jag tycker också att den är bra, det är skönt att ha ett program att följa och att ha koll på sin statistik över antalet pass. Men jag tycker att det är svårt med själva knipen i alla fall. Inte för att jag inte förstår hur jag ska göra, utan för att musklerna inte riktigt lyder. Det gör mig lite orolig, att det ska finnas någon skada som har missats eller så. Har inte känt den oron efter de två andra barnen, vilket gör mig ännu mer orolig... Detta är nytt.
Du kan ju alltid söka dig till en fysioterapeut med inriktning på bäckenbotten ändå. Att ha varit gravid och fött barn är anledning nog, upplever man dessutom något besvär och/eller tycker att det är klurigt med knipträningen så tror jag att det kan vara väldigt värdefullt!
Säger jag, som inte bokade tid förrän igår, trots att jag fick det rådet från barnmorskan för över en vecka sedan. Och det fanns inga tider förrän i oktober. Jaja, nu är det inbokat i alla fall. Inget jag ser fram emot överhuvudtaget men jag hoppas att det kommer att vara värt det. Tills dess hoppas jag att jag inte kniper helt fel och gör mer skada än nytta.