Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är dottern här. Ett helt friskt barndet blev en jobbig förlossning där jag vaknade med värkar och inte riktigt fick den lugna början man brukar få vid planerar snitt.
Jag var rätt rädd av att gå in på operation så vaken och medveten. Operationen tog en timme och det var mycket slitande och dragande. Nu håller jag på med den smärtsamma rehabiliteringen och försöka få igång amning. Kämpiga dagar men har de värsta bakom mig
Gud kommer ihåg att jag blev så arg när jag gått några dagar över tidenFortfarande ingen bebis här
Igår hade jag känsla av mensvärk och tänkte äntligen, men sen lugnade det ner sig.
Hade så hoppats slippa åka till barnmorskan imorgon för kontroll vecka 41, så lessmen jag vill inte ha igångsättning heller, har fått tid för det 23/10.
Snälla bebis kom nu![]()
Gud kommer ihåg att jag blev så arg när jag gått några dagar över tidengick ut och mockade och packade höpåsar och släpade vatten (undvek det tunga stalljobbet i slutet annars) i ren frustration
![]()
Sen på natten/morgonen efter började det och så kom bebis på kvällen![]()
Det finns 17 fönster här och stort hus att städa. Välkommen.Jag har städat både mammas hus och vårt hus. Ej undvikit att bära dottern. Åkt och handlat själv och släpat kundkorg. Men inte fan har det hänt något för det
Frågan är vad jag ska hitta på för skit imorgon att göra, putsa fönster kanske![]()
Det finns 17 fönster här och stort hus att städa. Välkommen.
Det finns.Har du städgrejer eller behöver jag ta med?![]()
Han blev rädd när han hörde om ytterligare städjobb, vaknade med värkar vid 04.00, inte regelbundna men jävligt onda. De börjar tätna så jag skulle tro att vi får träffa pöjken snart![]()
Han blev rädd när han hörde om ytterligare städjobb, vaknade med värkar vid 04.00, inte regelbundna men jävligt onda. De börjar tätna så jag skulle tro att vi får träffa pöjken snart![]()
Klockan fem ungefär imorse kom han äntligen
Värkarna gjorde lite uppehåll under dagen, och fram till 01.30 17/10 hade jag bara molvärk. Sen vakande jag där vid halv två på natten och hade täta onda värkar. Sen gick det fort, vi kom in till förlossningen halv 4 och knappt 1,5 tim senare var han ute.
Hann inte med någon bedövning, hade bara lustgas. Men ut kom han, frisk och kry och jag utan en enda bristning.
Såhär klockan 9 mår jag riktigt bra, men är trött.
3720 gram och 51 cm![]()