Sommar i P1 2020

Jag är uppe i fyra program jag inte orkat lyssna klart på. Ulf Lundell, Patrik Svensson, Albin Ekdahl och Rasmus Troedsson och då är det ändå många pratare jag inte lyssnat på än. Känns som rätt mycket då med fyra som inte kändes värda att höra vidare.
 
Jag är uppe i fyra program jag inte orkat lyssna klart på. Ulf Lundell, Patrik Svensson, Albin Ekdahl och Rasmus Troedsson och då är det ändå många pratare jag inte lyssnat på än. Känns som rätt mycket då med fyra som inte kändes värda att höra vidare.

Albin Ekdahl tyckte jag var riktigt trevlig att lyssna på, trots att jag är totalt ointresserad av fotboll. Förvånansvärt bra tyckte jag. De andra tre du nämner kommer jag troligen aldrig lyssna på.
 
Dagens sommarprat är fantastiskt. Patrik Lundberg, hans språk och sätt att sätta ord på moderskärleken, det gör mig varm i hjärtat. Rekommenderar till alla! Jag trodde jag skulle tycka att det är jobbigt att han har ett långsamt sätt att berätta, men han träffar så rätt att det bara blir innerligt.
 
Dagens sommarprat är fantastiskt. Patrik Lundberg, hans språk och sätt att sätta ord på moderskärleken, det gör mig varm i hjärtat. Rekommenderar till alla! Jag trodde jag skulle tycka att det är jobbigt att han har ett långsamt sätt att berätta, men han träffar så rätt att det bara blir innerligt.
Precis lyssnat på hans prat och jag kan bara hålla med dig! :heart
 
Dagens sommarprat är fantastiskt. Patrik Lundberg, hans språk och sätt att sätta ord på moderskärleken, det gör mig varm i hjärtat. Rekommenderar till alla! Jag trodde jag skulle tycka att det är jobbigt att han har ett långsamt sätt att berätta, men han träffar så rätt att det bara blir innerligt.

Han är nästa som jag ska lyssna på idag, det fram emot det!

Svante Lindqvist var första jag inte pallade lyssna klart på tror jag faktiskt. Har slölyssnat på ett gäng andra också.
 
Någon som lyssnat på Ola Wong? Jag lyssnade idag och vet varken ut eller in. Så konstigt att ett sommarprat kan lämna en sån här känsla. Vet inte om jag gillade eller inte. Ibland tyckte jag att han hade rätt i vissa saker men ibland var han ju enormt självupptagen. Det var svårsmält men ändå bra för det fick igång tankarna.
 
Dagens sommarprat är fantastiskt. Patrik Lundberg, hans språk och sätt att sätta ord på moderskärleken, det gör mig varm i hjärtat. Rekommenderar till alla! Jag trodde jag skulle tycka att det är jobbigt att han har ett långsamt sätt att berätta, men han träffar så rätt att det bara blir innerligt.
Helt fantastiskt ❤grät lite ibland. Lyssna!
 
Någon som lyssnat på Ola Wong? Jag lyssnade idag och vet varken ut eller in. Så konstigt att ett sommarprat kan lämna en sån här känsla. Vet inte om jag gillade eller inte. Ibland tyckte jag att han hade rätt i vissa saker men ibland var han ju enormt självupptagen. Det var svårsmält men ändå bra för det fick igång tankarna.
Kluven. Vissa saker håller jag med om, annat inte så mycket. Men intressant!
 
Någon som lyssnat på Ola Wong? Jag lyssnade idag och vet varken ut eller in. Så konstigt att ett sommarprat kan lämna en sån här känsla. Vet inte om jag gillade eller inte. Ibland tyckte jag att han hade rätt i vissa saker men ibland var han ju enormt självupptagen. Det var svårsmält men ändå bra för det fick igång tankarna.
Jag har lyssnat! Jag tyckte att det var bra och tyckte inte att han var självupptagen. Det var också väldigt intressant att höra om hans farfars (?) liv i Kina före, under och efter kulturrevolutionen.
 
Lyssnade på Marie-Louise Ekman idag och är lite besviken faktiskt. Hon lyckades inte beröra mig, som jag trodde att hon skulle göra, trots att hon pratade mest om Gösta.
 

Liknande trådar

Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
16 421
Äldre Nu är det dags igen - en lång räcka Sommarprogram på eftermiddagarna i P1! Först ut, igår, var Jason Diakité. Jag sitter och lyssnar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 560
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp