Sommar i P1 2020

Och ffa att han som man inte ser det förrän långt efteråt. Hur kan man missa sådant menar jag, då ägnar man ju inte mycket tid eller ens tankar åt sina medmänniskor runt sig.
Nej precis, först när karriären nått toppen finns det tid att blicka sig omkring men då är det ju för sent.
Nu ska jag inte bli mer OT men just det sommarpratet hängde kvar i mig av flera olika anledningar i alla fall :)
 
Jag kommer nog försöka lyssna på alla praten (brukar dock inte lyckas med det konststycket :p).

Jag tyckte Gretas prat var toppen, eller jag menar att hon gjorde det bra. Den bittra sanningen är ju inte toppen...

Shimas tal var initialt ganska svårlyssnat, men det blev bättre en bit in.

Tidigare ikväll började jag lyssna på Ulf Lundell men gav upp efter 10 minuter.

Tvivlar på att något sommarprat kommer att beröra mig som Stina Wollters förra året.
 
Jag lyssnar på alla i efterhand, brukar vara färdig lagom till nästa omgång 😜 Jag tycker Gretas var balanserat och intressant, och så viktigt!
 
Jag kommer nog försöka lyssna på alla praten (brukar dock inte lyckas med det konststycket :p).

Jag tyckte Gretas prat var toppen, eller jag menar att hon gjorde det bra. Den bittra sanningen är ju inte toppen...

Shimas tal var initialt ganska svårlyssnat, men det blev bättre en bit in.

Tidigare ikväll började jag lyssna på Ulf Lundell men gav upp efter 10 minuter.

Tvivlar på att något sommarprat kommer att beröra mig som Stina Wollters förra året.
Just det, Stina Wollter! 😭 Jäklar vad bra det var. Tänker ibland tillbaka på Maja, vilken fin själ hon verkar ha varit.
 
Okej. Bevisar min tes att folk i gemen endast leker följa John och inte tar något som helst ansvar eller har egna tankar. Konsensusmentaliteten segrar igen.
Men skapa en tråd som handlar om saken istället för att förgifta den här tråden med det här stickspåret som inte har något med ämnet att göra. Felet är inte konsensustänkande utan att du snackar om saken på fel ställe.
 
Men skapa en tråd som handlar om saken istället för att förgifta den här tråden med det här stickspåret som inte har något med ämnet att göra. Felet är inte konsensustänkande utan att du snackar om saken på fel ställe.
Tycker mod att det är fel med detta sidospår så kan mod sätta det i en ny tråd, intressant är ju att du uppenbart inte håller med mig i sak och därmed använder ordet ”förgifta” förklara gärna vad som gjorde att du valde att använda just det ordvalet.
 
Men skapa en tråd som handlar om saken istället för att förgifta den här tråden med det här stickspåret som inte har något med ämnet att göra. Felet är inte konsensustänkande utan att du snackar om saken på fel ställe.

Var väl egentligen jag som ställde en fråga OT. Förlåt.
 
Jag bara älskar att Tegnell hade med en låt med Stålfarfar, Gantoftas stolthet. Inte en av de vanligare svenska artisterna år 2020. :D
 
Jag lyssnade en stund på Ulf Lundell, men fy så trist han var :down:
Igår försökte jag lyssna på Mona, men jag stod inte ut trots att det var ett mycket viktigt ämne hon ville ta upp.

Nu har jag lyssnat på Anders T och det var ett bra prat och bra musik :up:
 
Jag kommer nog försöka lyssna på alla praten (brukar dock inte lyckas med det konststycket :p).

Jag tyckte Gretas prat var toppen, eller jag menar att hon gjorde det bra. Den bittra sanningen är ju inte toppen...

Shimas tal var initialt ganska svårlyssnat, men det blev bättre en bit in.

Tidigare ikväll började jag lyssna på Ulf Lundell men gav upp efter 10 minuter.

Tvivlar på att något sommarprat kommer att beröra mig som Stina Wollters förra året.
Skönt höra jag inte var ensam om att ge upp Lundells sommarprat :rofl: Sååååå boooring

Gretas var jättebra, ibland svårt fatta hon är så ung
Shimas, lite konstigt och svårlyssnat (men till skillnad mot Lundells lyssnade jag klar) men det kanske har att göra med hon pratade live?

Monas var väldigt nära och personligt, var lite osäker där eftersom jag har haft lite svårt för hennes sätt att tala.

Tegnells var faktiskt intressant

Men tror faktiskt inte heller något kommer kunna beröra mig som Stina Wollters förra året. Satt och grät och skrattade om vartannat
 
Skönt höra jag inte var ensam om att ge upp Lundells sommarprat :rofl: Sååååå boooring

Gretas var jättebra, ibland svårt fatta hon är så ung
Shimas, lite konstigt och svårlyssnat (men till skillnad mot Lundells lyssnade jag klar) men det kanske har att göra med hon pratade live?

Monas var väldigt nära och personligt, var lite osäker där eftersom jag har haft lite svårt för hennes sätt att tala.

Tegnells var faktiskt intressant

Men tror faktiskt inte heller något kommer kunna beröra mig som Stina Wollters förra året. Satt och grät och skrattade om vartannat
Det kommer säkert något eller några väldigt gripande guldkorn även i år. Men håller med! Stinas prat var fantastiskt bra och gripande och jag ser fram mot att höra årets pratare.
 
Det kommer säkert något eller några väldigt gripande guldkorn även i år. Men håller med! Stinas prat var fantastiskt bra och gripande och jag ser fram mot att höra årets pratare.
Vissa delar av Monas sommarprat var väldigt berörande.
Att behöva be sina barn inte lyssna av telefonsvararen pga alla hotmeddelanden, konsertbesöket med Rickard Wulf där stolsgrannen säger "fyy faan" och spottar på golvet när hon går förbi O_o men även taxichauffören senare som säger han döpt sin dotter efter henne :love:.
 
Vissa delar av Monas sommarprat var väldigt berörande.
Att behöva be sina barn inte lyssna av telefonsvararen pga alla hotmeddelanden, konsertbesöket med Rickard Wulf där stolsgrannen säger "fyy faan" och spottar på golvet när hon går förbi O_o men även taxichauffören senare som säger han döpt sin dotter efter henne :love:.

Mona är den svenska naiviteten och dumheten personifierad. Hon har dock ett intressant liv bakom sig så förstår om det blev bra.
 

Liknande trådar

Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
16 336
Äldre Nu är det dags igen - en lång räcka Sommarprogram på eftermiddagarna i P1! Först ut, igår, var Jason Diakité. Jag sitter och lyssnar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 547
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp