Sommar i P1 2021

Amie Bramme Sey gör ett väldigt bra program. Speciellt biten om hennes resa till USAs strippklubbar.
Tareq Taylor inte wow, men trevligt.
Mikael Dolsten. Otroligt aktuell person och en kul (men odramatisk) inblick i läkemedelsbranchen.
Fredrik Steen. Ett kärleksfullt upprop till alla "problembarn" (hans ord) där ute. Fint!
Anna Kinberg Batra. Ett välproducerat och väloljat program. Hade varit roligt om hon vågade mer. Spännande berättelse i berättelsen om hennes farfar.
Peter Sjölund. Ett nördigt program om ett nördigt ämne. Lite krystat på sina ställen men på ett underhållande och charmigt sätt.
 
Jag gillar de personliga berättelserna bäst och av de som varit sållar jag Anna Kinberg Batra och Tareq till de jag håller högst. Har lyssnat på alla än så länge, är bara halvvägs genom Amelia Adamos dock.
 
Jag gillade verkligen Anna Kindberg Batra! :) Sen har jag lyssnat på några andra också men inte alla, det kanske hinns med. :)
 
Lyssnade på Svennis idag och till min förvåning så lyssnade jag hela programmet :eek: Han var lättsam och intressant även för en total fotbolls-o-intresserad som jag!

Däremot så började jag lyssna på Tomas ? igår (ekonomirådgivare hos Donald Trump när han var president). Jag lyssnade INTE klart... knastertorr röst med ett knastertorrt innehåll :meh: Jag trodde faktiskt att det skulle vara jätte-intressant :o
 
Lyssnade på Svennis idag och till min förvåning så lyssnade jag hela programmet :eek: Han var lättsam och intressant även för en total fotbolls-o-intresserad som jag!

Däremot så började jag lyssna på Tomas ? igår (ekonomirådgivare hos Donald Trump när han var president). Jag lyssnade INTE klart... knastertorr röst med ett knastertorrt innehåll :meh: Jag trodde faktiskt att det skulle vara jätte-intressant :o

Jag gillade Tomas :D utmanande att höra hans perspektiv och försöka förstå det, imponerande bakgrund och ekonomiska kunskaper! Bryter mitt streak med Svennis, har sett alldeles för mycket fotboll mot min vilja för att försöka. :sleep:
 
Jag har missat flera sommarvärdar men lyssnade nyss på Inger Nilsson och gillade hennes prat! Det handlade en del om kändisskapets baksida, och hon framförde pratet mycket energiskt så jag var med hela tiden :)
 
Jag har precis lyssnat på Peter Sjölund som var oerhört intressant och underbart nördigt!
Jag är också en sån där nyfiken typ som kan gå totalt upp i något när nyfikenheten slagit då. Det är alltid lika intressant att höra någon annan som fungerar likadant som grävt ner sig i ett ämne som intresserar mig, och dna och släktforskning har jag ägnat mig åt både när det gäller människor och hästar.
 
Kom halvvägs i Inger Nilsson. Tråkigt o stelt. Kunde tycka att en skådespelare kunde låta mindre styltig.
 
Har lyssnar på alla hittills hälar inte med att skriva om alla, men det om DNA tyckte jag var mer intressant än jag trott innan. Jag skyr Trump som pesten, men var ändå intressant att lyssna på personen som jobbat nära honom.
 
Har lyssnar på alla hittills hälar inte med att skriva om alla, men det om DNA tyckte jag var mer intressant än jag trott innan. Jag skyr Trump som pesten, men var ändå intressant att lyssna på personen som jobbat nära honom.

Ljög visst lite, appen hade inte uppdaterat alla program, så har inte lyssnat på Inger och Svennis😅
 
Lyssnar också på alla, är på killen som jobbade åt Trump nu och försökte verkligen ta in hans syn men när han envist slog fast att han inte heller är sexist så fick jag nog 😅 Får mer känslan av att han själv helt gillar det han beskriver (eller han säger det ju rakt ut men min syn på vad han säger snarare).

Har ett helt uppslag med alla nedskrivna jag bockar av, mer nöjd än ever med detta upplägget 😁
 
Lyssnar på Svennis som verkar läsa hela sitt manus utantill och på ett andetag :D Nästintill inga pauser och de få som finns hamnar på fel plats. Det är otroligt charmigt!

Ligger lite efter i lyssnandet. Har försökt ta mig igenom Thomas Philipson men kommer nog inte lyckas. Amelia Adamo var en fantastiskt trevlig positiv överraskning. Rekommenderas varmt!
 

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 105
Senast: Rie
·
Äldre Årets viktigaste tråd, såklart! Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 964
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp