Tack!Spanade in den på deras hemsida nu - verkligen jättefin vagn ni köpt!!
Emmaljunga var bestämt sen långt innan jag blev gravid, men inte vilket typ. Velade mellan duo egde, också den gråa, men mondialen med tyget dallas slog högre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Spanade in den på deras hemsida nu - verkligen jättefin vagn ni köpt!!
Tack!
Emmaljunga var bestämt sen långt innan jag blev gravid, men inte vilket typ. Velade mellan duo egde, också den gråa, men mondialen med tyget dallas slog högreDen blev 500:- dyrare och det var den värd
![]()
Tor det var 9900:- för chassi, sitt och liggdel. Hittade tyvärr inte billigare nånannanstans.500 kr är inte mycket uppe i dom summorna. Vad får ni ge där uppe för den?
Märkt att det är stor prisskillnad på Emmaljunga från återförsäljare och återförsäljare.
Tor det var 9900:- för chassi, sitt och liggdel. Hittade tyvärr inte billigare nånannanstans.
Vad mysigt! Jag ska få höra hjärtljuden på måndag så jag längtar väldigt!et
"Tack vare" min höga bmi så är det redan bestämt att jag ska få ett TUL. Så jag vet att jag kommer få se knodden igen om ca 12 veckor.
Jag drömmer ofta att jag röker men beror nog på att jag enbart slutade röka för knoddens skull.
Hoppar in från vintertrådsbebisar lite ..
Hur kommer du att göra med rökningen efter graviditeten? Jag blir mer och mer sugen varje dag, mest tanken av typ ett glas vin och en cigg lockar otroligt. Men det känns såå dumt när man varit rökfri i nästan 10 månader. Nu ammar jag ju men håller på att gå över till ersättning kvällstid vilket gör det mer och mer tillgängligt att kunna röka.
Den ligger kanske likvärdigt vet att superviking skiljer jättemycket.
Dock har jag hittat billigaste bara 1,5 mil ifrån oss. Men sen bor vi bara typ 2 mil från Emmaljunga.![]()
Ska ni ha bärsele eller sjal eller båda och eller inget alls?
Hur mycket brukar det skilja på Superviking? Om det nu mot förmodan blir en ny vagn blir det kanske en sån. Trodde dock att priset som räknades ut på hemsidan var någon typ av "standard".
Ska ni ha bärsele eller sjal eller båda och eller inget alls?
Jag försöker inte läxa upp. Däremot har du fel för när det gäller rökning så har man kunnat påvisa en ökad risk. Däremot kan det ju tyvärr inträffa ändå trots att man gjort allt rätt.Ingen idé att läxa mig om PSD dom har inga starka bevis mot något. Min systers son dog i det och hon rökte inte och inte hennes man heller. PSD händer tyvärr utan man vet varför!
Jag ska ge 5400 kr för vad emmaljunga rekommenderar 6400 kr som säljs från 5800-7500 beroende på återförsäljare.
Kollar jag då begagnat så kostar dom ca 5000 kr. Så då är det inte försvarbart att köpa begagnad.
Så kolla MÅNGA återförsäljare dit du kan ta dig det finns tusenlappar att spara.![]()
Åh tack, då ska jag absolut kolla upp det!
Nu bor du väl uppåt Stockholm?
Vet att Ljungby och Markaryd i södra Småland är billiga.![]()
Jag ska ge 5400 kr för vad emmaljunga rekommenderar 6400 kr som säljs från 5800-7500 beroende på återförsäljare.
Kollar jag då begagnat så kostar dom ca 5000 kr. Så då är det inte försvarbart att köpa begagnad.
Så kolla MÅNGA återförsäljare dit du kan ta dig det finns tusenlappar att spara.![]()
Jag försöker inte läxa upp. Däremot har du fel för när det gäller rökning så har man kunnat påvisa en ökad risk. Däremot kan det ju tyvärr inträffa ändå trots att man gjort allt rätt.
Hoppar in från vintertrådsbebisar lite ..
Hur kommer du att göra med rökningen efter graviditeten? Jag blir mer och mer sugen varje dag, mest tanken av typ ett glas vin och en cigg lockar otroligt. Men det känns såå dumt när man varit rökfri i nästan 10 månader. Nu ammar jag ju men håller på att gå över till ersättning kvällstid vilket gör det mer och mer tillgängligt att kunna röka.