Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är skitjobbigt att läsa när du skriver med sms-språk....
5-6 timmar är helt normalt. Annars kasnske du kan läsa lite Anna Wahlgren, hon proppar gärna i dem otroligt mycket mat innan de ska sova så de sover längre. Skämt åsido kanske du borde läsa lite Jesper Juul eller någon annan som bejakar barnet som person. Och framför allt - du har blivit mamma. Barn tar mycket av ens tid och det är mycket du kommer få offra ett tag. Nattsömnen kan vara en sak.
Varför kan han inte vara morgontrött som sin mamma??![]()
![]()
Våran Theo var drygt tre månader när han slutade med nattmål. Jag tror dock inte det hör till vanligheterna. Det verkar i alla fall vara ovanligt i min bekantskapskrets. Som nån annan skrev så slutar dom väl helt enkelt när dom är mogna för det.
Att hon sover 5-6 timmar i sträck är väl helt fantastiskt skönt!
Om du är inställd på två-tre år så är allt innan det en bonus!![]()
Alltså det beror nog på vad du är för en slags förälder. Du kan ju alltid köra någon "metod" och vara envis, men räkna med gråt. Inte tror jag det är bra för barnet heller. Barnet slutar äta på natten när det är redo, för vissa är det efter tre veckor och för andra tar det flera år.
Varför tycker du det är så jobbigt?