Sova med benledande hörlurar?

Bukefalos 30 år!

Lyan

Trådstartare
Jag måste ha både öronproppar och hörlurar när jag sover pga snarkande partner. Nu har jag open earhörlurar där jag trycker fast en av dem i öronproppen (har sådana i silikon), men det gör att jag kan bara sova på en sida plus att det kommer silikon i hörlurarna ibland och det tycker de såklart inte om så de börjar gå sönder nu.

Jag har kollat på benledande hörlurar för att slippa ha dem i kontakt med öronpropparna och för att förhoppningsvis kunna sova på båda sidorna, men det ser ut som att de kanske buktar ut för mycket för att kunna sova i? Är det någon som har provat att sova på sidan med sådana och hur känns det i så fall?

Tyvärr har jag ingen möjlighet att ta mig till en butik och känna och klämma på dem för vi har ingen sådan butik i stan och jag kan inte åka till där det finns någon butik på ett bra tag som det ser ut nu

Jag sov med Philips variant men de gick sönder inom ett år. De är inte gjorda att sova med och bröts av.

Nu har jag JBL Sense Lite som funkar bättre att sova med. De har inte gått sönder i alla fall och man kan välja att bara använda en öronsnäcka.

Jag sov med Philips variant men de gick sönder inom ett år. De är inte gjorda att sova med och bröts av.

Nu har jag JBL Sense Lite som funkar bättre att sova med. De har inte gått sönder i alla fall och man kan välja att bara använda en öronsnäcka.
Aha. Jag har inte tänkt på att bågen är styv så det gör ju det krångligare på en gång 😕 De är rätt mycket för dyra för mig att riskera att ha sönder så fort 😕

Aha. Jag har inte tänkt på att bågen är styv så det gör ju det krångligare på en gång 😕 De är rätt mycket för dyra för mig att riskera att ha sönder så fort 😕
Du skulle inte kunna ha något sånt här?
22806.webp

Jag har kollat på benledande hörlurar för att slippa ha dem i kontakt med öronpropparna och för att förhoppningsvis kunna sova på båda sidorna, men det ser ut som att de kanske buktar ut för mycket för att kunna sova i? Är det någon som har provat att sova på sidan med sådana och hur känns det i så fall?
Mina är alldeles för klumpiga för att vara sköna att sova med. Det finns säkert olika. De jag har är en ganska billig variant, inköpt för att kunna användas när jag tränar på egen hand i bassäng, för att ha lite peppig musik att träna till utan att störa andra.

Liknande trådar

• Vilket nummer?
  • Öronproppar, hörlurar och hörselskador?
  • Hörlurar med sladd till Samsung A53
  • Hjälp med recept på skagenröra

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka