sovställningar

N

nizzeienglasburk

att katterna har många och roliga sovställningar vet vi. :D
min birma har börjat sova sittandes. hon sover verkligen, inte bara blundar.
jag har bara sett två katter göra så innan, min mors ena birmahane och en bekants ena birma.
är detta ett fenomen enbart representerat bland birmor eller sitter era katter(av annan ras) också och sover?
 
Min mammas Katt (okänd härkomst) kan STÅ och sova.
Han är lite för knäpp för att vara sann! men det är nog därför vi älskar honom så mycket. :)
 
Haha, skoja inte!!!
En gång så somnade kattskrället i matskålen!! :D

Det är en mycket intressant katt i övrigt också. För det första är han stor som ett hus (utan att vara fet). snäll som en bebis.

I höstas var han ute och slogs med räven, och kom hem segrande. Blev påkörd i våras utan en skråma. Veterinären var förstumad.
 

Liknande trådar

Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 850
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 221
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 709
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp