Spännande o intressanta hus till salu del 4

Ett lite annorlunda hus:
https://www.svenskfast.se/hus/skane/kavlinge/dosjebro/dosjebro/hakantorpsvagen-84/159356#bilder
Jag tycker att det verkar lite konstigt och rörigt...

Om det fanns en tävling i hur man kan förvanska ett gammalt hus till den grad att det inte längre går att gissa att det har 100+ år på nacken skulle de ha vunnit förstapriset...

Det enda jag gillar är mäklarens bildtext "Från köket har du kontakt med resten av huset" till bilden där man ser en elkontakt i förgrunden :p
 
Eh va ?

Vet inte vad man ska börja med här... Ta bort de gröna runt huset eller måla om allt de blå...
Men näää jag är inte intresserad....

https://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1528671&images=1

Det var ju supermysigt. Blå förg kan man ju måla över. Det hade jag lätt kunnat köpa om jag inte redan hade köpt ett hus.

Fast vid närmare eftertanke ligger det nog för nära motorvägen, särskilt när den nya påfarten byggs.
 
Senast ändrad:
Det var ju supermysigt. Blå förg kan man ju måla över. Det hade jag lätt kunnat köpa om jag inte redan hade köpt ett hus.

Fast vid närmare eftertanke ligger det nog för nära motorvägen, särskilt när den nya påfarten byggs.
Jag tyckte också att det såg mysigt ut, men hur ska påfarten byggas? Eftersom det var ett naturreservat mellan huset och vägen så borde det vara lite fredat tycker jag.
 
Jag tyckte också att det såg mysigt ut, men hur ska påfarten byggas? Eftersom det var ett naturreservat mellan huset och vägen så borde det vara lite fredat tycker jag.

Det är ganska lummigt mellan huset om motorvägen, men redan idag är det bara 250 meter fågelvägen till E18 och de ska tydligen tvingas nagga lite på kanten av naturreservatet.
 
Det var ju supermysigt. Blå förg kan man ju måla över. Det hade jag lätt kunnat köpa om jag inte redan hade köpt ett hus.

Fast vid närmare eftertanke ligger det nog för nära motorvägen, särskilt när den nya påfarten byggs.

Just nya påfarten va de jag såg som enda positiva i "läget" då det ju annars är alldeles för långt från Sthlm...
 
Mjaha, dras logga?
logotype_lrfkonsult.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
48 49 50
Svar
997
· Visningar
66 261
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
66 958
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 406
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 827
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp