Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tyckte allt verkade lovande om man vill bo i Grängesberg. Köket var extra trevligt tyckte jag eftersom de inte bytt ut funkisinredningen mot ett nygjort av spånskivor.
Tänkte precis skriva att köket var ju höjdpunkten verkligen, en fondvägg kan lätt fixas men när ett sånt kök tagits ut är det svårt att få tillbaka igen:love:
 
https://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-hoors-kommun-hallarod-507-18094340

Det här tycker jag passar som spännande och intressant! Jag är nyfiken på vad planen var och varför det inte slutförts. Och på hur det kommer att se ut som renoverat! Någon som har en spåkula jag kan kika in i framtiden i??

Med tanke på hur vissa bjölkar bågnade hoppas jag den som köper har en mycket bra plan... Tänkte främst på den gamla ytterväggen i köket.... Eldragningarna var i läskigaste laget. Speciellt elementet med sladd på golvet i det sk badrummet med gjutjärnsbadkar...
 
Med tanke på hur vissa bjölkar bågnade hoppas jag den som köper har en mycket bra plan... Tänkte främst på den gamla ytterväggen i köket.... Eldragningarna var i läskigaste laget. Speciellt elementet med sladd på golvet i det sk badrummet med gjutjärnsbadkar...
Ja det var lite skrämmande att se, men hoppas att det blir fint när det blir klart... och att det görs ordentligt. Man har ett rejält jobb framför sig, ser det ut som!
 
https://www.hemnet.se/bostad/villa-...Wmr_1v2pJwR8dq1JTQXE6TxJaabEVGrSkMlL0Bl-xHVbk

Trots läget med Huddingevägen så är läget helt ok... (uppväxt i området)

Inte min stil på huset men misstänker att det faller under "inte sönderrenoverat" iaf...
Priset känns som ett lockpris. För skulle nog tro minst en miljon till på det om jag "får gissa" ...

Så fint! Jag växte också upp i Huddinge, fint där. Håller dock med om lockpris, vet inte ens om en miljon till kommer att räcka..

Ligger ett hus ute i Haninge som först låg ute för typ 8 hur länge som helst. Sen togs annonsen bort. Nu ligger det ute för 15, och har fått ett bud på 13. Väldigt märkligt alltihop!
 
Nä men ska man slå till?

6FA9F656-898A-4680-82BC-8F7085BC4263.png
 
https://www.hemnet.se/bostad/villa-...Wmr_1v2pJwR8dq1JTQXE6TxJaabEVGrSkMlL0Bl-xHVbk

Trots läget med Huddingevägen så är läget helt ok... (uppväxt i området)

Inte min stil på huset men misstänker att det faller under "inte sönderrenoverat" iaf...
Priset känns som ett lockpris. För skulle nog tro minst en miljon till på det om jag "får gissa" ...

Ljuvligt ställe men priset känns inte som realistiskt... min granne som sålde nyligen fick strax över tre miljoner och även om min by är attraktiv på marknaden så är det inte Stockholm.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 101
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 240
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 983
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 514
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp