Spånga gymnasium

Jolie_Madame

Trådstartare
nån som går där/känner nån som går där/gått där själv eller liknande?
funderar på deras nv-linje med djurkunskap..
men vill veta lite mer om deras djurhållning och om skolan. är vegetarian och stor djurvän, vill inte gå på en skola där djurhållningen inte är någolunda bra.

någon kanske annars har något annat tips på skola (i hela landet) med nv-häst eller nv-djur?
 
Finns i helsingborg med Nv-häst sen finns det en skolan där jag gick är naturbruk med häst skit roligt man kan bor på skolan rida på kvällar tävla om man vill det en skit bra skola. Alla jag har lurat dit är jätte nöjda. men man måste plugga ett år exta om man vill läsa vidare till veterinär t.ex sakna ju några ämnen som finns på Nv linjen men är man bredd att läsa upp några ämnen sen är kan man ha jätte kul på skolan. Är ofta ute på Gran Prix tävlingar, flyinge är ofta ute och tittar på olika saker som gäller hästar. De är mina tre bästar år i mitt liv som jag hade där :D
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 549
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
747
Senast: Rosett
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
Senast: sthu
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 656
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp